onu ben öldürmedim

1K 70 58
                                    

Buraya kitaba başlangıç tarihinizi yazar mısınız rica etsem , iyi okumalar<3

"sasuke dur gitme"

"lütfen beni dinle sadece sasuke"

"abini öldüren ben değildim"

"o kişi..."

.

.

.

Sasuke titreyerek uyanmıştı, yine acı dolu bir rüya ile uykusuna ara vermek zorunda kalmıştı. Yine Naruto'yu görmüştü... eğer Naruto'nun sözlerinin tamamını hatırlasaydı her şey çözülücekti. Ama nafile sadece o gece olanları rüyasında görüyordu.

Sanki birisi aklından o geceyi silmişti ama bilinç altı sürekli ona hatırlatmaya çalışıyor gibiydi.

Odasının ışığını açtı, banyoya doğru gitti ve yüzüne baktı; zaten bembeyaz olan teni daha da beyazlamıştı. Serinleme amaçlı yüzünü yıkadı ve odasına geri döndü. Saat henüz gece 3 surlarıydı ve şimdiden uykusu kaçmıştı.

Komidinin üstündeki sigara kutusunu ve çakmağını alıp balkona çıktı, bir sigara yaktı ve ayın aydınlattığı gecenin manzarasını izlemeye başladı.

Sasuke'nin tek ailesi abisi İtachi'ydi ve onu sevgilisi Naruto'nun yanında ölü bulmuştu. 

"Sasuke dinle gerçekten ben değilim, ben öldürmedim abini"

Sürekli böyle söylensede Naruto, Sasuke onu dinlememişti ve dinlemek istemedi, herşey apaçık ortadaydı çünkü.

Zaten her şey o gece olmuştu bi gün içinde hem çok sevdiği abisini hemde sevgilisini kaybetmişti...

***

biliyorum kısa bi bölümdü ama umarım beğenirsiniz.  Buraya kadar gelmişken bi oy atarsanız müteşekkir olurum..

don't cry for me; sasunaru/narusasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin