Benyitok a fürdőbe, ahol Te éppen a kádban ülsz. Vállig kavartad a habot, mert így szereted.
A nyakadon pöndörödő babahajak ágain lombként állnak a habpamacsok, ahogy hátra fordítod a fejed.Csak én vagyok, így megnyugszik az arcod és mosolyban terül szét.
Mögéd guggolok és belekavarok a vízbe, hogy habot merítsek. Kiemelek egy jókora pehelyfelhőt és a válladra simítom, majd kemény markolásra váltok. Te felszisszensz, és ahogy a hüvelykujjaim körkörös gyúrásba kezdenek, elernyed a nyakad. A fejed koppan az akrilkádon, de csak jól kiröhögünk és finoman visszadőlsz. A vállizmaidat csipkedem, hogy vért serkentsek a fejedben, aztán a nyakadon folytatom felfelé. Most megkérlek, hogy dőlj előre. Te nevetsz, mert nem tudod, már megint mire készülhetek, de megteszed. Jó kislány.
A könyökömmel mélyen a lapockádra nyomok és szét dörgölöm rajta a habot. Sóhajtasz egyet, ahogy kiengeded a gőznyomást. Kicsit nekem nyomod a hátad, és ahogy domborítasz, előemelkedik a gerinced, mint selyemmel takart gyöngysor. Lapát tenyerem a hátadra préselem és agyagozni kezdek. A bőröd forr.
Az erős, kemény munka után finomra váltom a tapintást és simogatlak, mint partot a hullámokon gördülő habok. Iránytű nélküli vándorként bolyong rajtad a kezem, aki behúzódna valahova a zord világ elől. Vállaid alatt átcsúszik és magamhoz húzlak, hogy össze kulcsoljam a szíved előtt. Most semmit nem tehetsz, megvagy!
Gonoszul a füledbe nyalok, és egy cuppanóssal bilogozlak nyakon.
Na, megyek a dolgomra. Este találkozunk, most csak megmasszíroztalak. :)
BẠN ĐANG ĐỌC
Szex fejben, lélekben
Lãng mạnSzexuális élmény irodalmi formába öntve. Csupán egy szép pornó, ahol két belül őrjöngő vadat ereszt egymásnak az író a fantázia vásznán.