Egy meg nem történt délután

1.7K 11 0
                                    

Ma kemény nap volt a munkában, de végre teljesült a vágyam és hazaértem hozzád.

Épp mosogatásban vagy, mert Te főztél, hisz előbb értél haza. Ezekért a napokért mindig hálával teli a szívem, mert valami gyors sütit is szoktál csinálni. Egyből a fürdőbe veszem az irányt, hogy kezet és arcot mossak, na meg fogat is az egész napi kávék után, és a farkamat is megmosom a csapnál, mert szándékaim vannak.

A gyerek az udvaron játszik, úgyhogy most értékes óráink lehetnek a fiatalságban. Az ablakon besütő fénypászma kivillantja hajad ősz szálait amik ragyognak, mint ezüst az éjszakában. Mosolyogva rám nézel és valami hülye poénnal köszöntesz, amit csak mi értünk. Én már olyan hálás vagyok, hogy majd szét robbanok. Csak bámullak és beléd feledkezve feléd indulok.

Kis sortodhoz ér az ajándékom, ahogy a hátad mögé kerülve melegen megölellek és megcsókoljuk egymást. Reflexből megkérdezem, milyen napod volt, de a válaszod már nem is figyelem. Hangod csiripelése hipnotizál, és csak a szádat nézem.

Hebrencs vagyok, beszélek mindenféle zöldséget - miközben oldalról az arcodhoz hajolok - , amiken te nevetsz, mert tudod, hogy most ömleni fog belőlem a lökött duma. Közben összecsap a tekintetünk közt a szikra és Te vigyorogva harapsz néha a szádba öntudatlanul. Ahogy dől a rizsa, én a kezeden lenyúlok és megfogom a tenyered, majd mosogattatlak, mint valami bábút, aminek persze semmi gyakorlati eredménye, csak még több idióta nevetés.

Közben egyre közelebb hajolok a füledhez és egyre halkabban suttogom az egyre pikánsabb poénokat, amitől a nyakadon szőrpelyhek merednek. 

Táncolva dörgölöm a popsidon azt a lüktető dombot, és Te - amennyire háttal a nyakad engedi -, az arcomba fordulsz és csak a számat figyeled, ahogy egyre lassabban jár még egy darabig, majd hirtelen megáll. Megbabonáztál, és én kiveszem a vízből a könyékig habos kezem, hogy a széthúzzam a popsidat. Te a sliccért nyúlsz a jobb kezeddel, de azért alaposan hozzáérsz az ajándékodhoz - mint mikor vizsgálgatod, mi lehet benne - , majd gyorsan lehúzod, és a gombbal foglalkozol.

Nekem könnyű dolgom van, csak a hüvelykujjammal félrehúzom a sortot és már látom a rózsaszín ánuszrózsádat domborodni a csodás lankák közt, alatta pedig már éhesen vár rám a kedvenc helyem e világon.

Mindenütt jó, de a legjobb mélyen közel hozzád!

Ujjammal finoman beletúrok a puhán dagadó húsod közé, és körbe cirógatom az izomgyűrűt, mert jó cica módjára várt. Úgy sem bírom ki, már épp kiszabadítottad Willyt a fogságból, de én egy kicsit csak leguggolok és a másik ajkaid is hosszú, szerelmes csókkal üdvözlöm, mert imádom! Te is, és ezért domborítva ringatod a csípőd az orromon.

Már elájulok, olyan magason van bennem a pumpa, felállok hát és felrakom a jobb lábad a mosogató pultra. A bal kezed még mindig a mosogatólében felejtetted, de a jobbal megtámasztod magad, hogy teljesen hátra tudd tolni a csípőd, kitárva nekem a lankák között dudorodó barackot.

A farkam vége dagadva lüktet, én megragadom és fel le lapozgatok vele a szirmaid közt, majd színpadra lép a bal kezed és habosan hátranyúl, hogy a fenekemnél fogva beszúrjon, mint egy rajszöget. Nem cicózol sokat, csak úgy benyelted lazán és előre hátra ringassz újra és újra. Ez tudom mit jelent! Ma vad napok vannak és buli lesz az állatkertben. Megfogom a nyakad és ügetni kezdek.

Az arcodhoz nyúlok előre, Te meg a szádba veszed a mutatóujjam és szopogatod, miközben keményen dolgozok mögötted. Ez még jobban felizgat. A hátadra fordítalak, miközben nem jövök ki belőled. Ez nagy mutatvány, de mi szeretjük a kihívásokat. Most látom csak, szinte rád sem ismerek, ahogy elmosta az arcod a hév.

Magamhoz ölellek és beviszlek az ágyra, a szerelem oltárára. Még mindig benned vagyok, kár lenne megszakítani ezt a pillanatot. A pólód alját összefogom, és ketté tépem az egészet egy mozdulattal. Megduzzadt bimbód toronyként magasodik az udvara felett, és én sekély keverés közben föléd hajolok, hogy a számba vegyem. Te nevetsz, mert olyan vagyok ilyenkor, mint egy hiperaktív gyerek. De élvezed! Mintha a nyolc kezű Indiai istenség játszana hangszerként veled.

Te a fejed alá teszed a kezed, mintha napfürdőznél, én meg tenyerembe veszem az éppen beleillő ciciket. Hüvelykujjammal a bimbókba kapaszkodok, és a medencémmel fűrészelni kezdek. Részegedve nézem, ahogy a mosoly szétfolyik az arcodon. Most boldog vagy, így én is az vagyok. Térden felegyenesedek és Te beletúrsz a bozontcsíkba, ami a köldökömtől fut le. A tenyerembe veszem a csípőd és fölemelem, hogy lentről szúrhassak felfelé. Egyszer olvastam, hogy alulról a köldök felé döfni különösen mámorító, és ezt a kísérlet is bizonyítja.

Belemarkolsz a lepedőbe és ordítani tudnál a tempótól, amit a szívem diktál, miközben faltörő kossal döngetem a kapukat. Te már érzed, mi következik. Csípőd szirtjeibe kapaszkodok és neked szorítom a lágyékom, majd győztesen rád borulok. 

Kicsit kifújom magam és ahogy enyhül a gőznyomás, cinkosul nézünk egymásra. 

Míg te megterítesz, én befejezem a mosogatást, aztán korán alvás van a kislánynak. Ez a terv, mert már most érzem, hogy ez olyan jól sikerült, bizony az éjjel még levezetést kíván.


Szex fejben, lélekbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang