Mocskos fürdőzés

2.9K 16 0
                                    

Szemem csukva, víz lepi az arcom. 

Kellemesen forró, csak a térdem mered elő a habokból a kád hossza miatt.
Gondolataim a testemmel együtt tisztulnak, a víz alatt elősejlik a magzatösztön és nyugalom ural.
Ilyenkor tisztán bámulhatok bele lelkem víztükrébe.

Éber álmaimból kibillent egy érzés a combom tövében. Valaki megérintette a becsesebbik végemet.
Kiemelkedek a habból, és kitörlöm szemeimből a vizet. Ah, csak Te vagy az, ahogy kaján vigyorral nézel rám.

- Csak megnéztem, élsz-e még. - mondod, és örülsz magadnak, amiért a farkamnál fogva megijesztettél.

Meglátod szememben a játékos sértettséget, és kifelé indulnál, de elkapom a csuklódat és visszahúzom a lábaim közé.
Ahogy görnyedsz, arcod közelebb húzódik, és én csókkal fenyegetlek, de elfordulsz, mondván, hogy most raktad oda a tésztát.

A nyakad felé halad tovább a csücsöri szám, miközben kiszólok a gyereknek, hogy zárja el a tűzhelyet.
- Ennyi a megoldás, látod?
Te mentegetnéd magad, de könyörtelenül vonzalak tovább a vágyaim felé. Aki meghúzza egy oroszlán farkát, az ne csodálkozzon, ha felfalják.
- Most itt maradsz! - súgom a füledbe közelről, miközben finom csókokat helyezek a nyakad oldalán szelíden doboló erekre.
Ettől felgyorsul a pulzusod és elönt a meleg Téged is.
Hullámokban zúdul  testemről a víz, ahogy kiszállok a kádból. Magamhoz szorítalak és Te félted a ruhád, de hamar feladod az ilyen józan gondolatokat.

Fenekednél fogva a mosógépre ültetlek és lehúzom a nadrágod, amitől sikítva nevetsz.
Már merev vagyok, Te pedig a szemembe nézel. A testem nyoma vizes mintákat rajzol a pólódra, de a bugyid nem ettől nedves. 

Nézem a szemeid, amik kiviácsian néznek vissza mosolytól görbülten. Foglak, nehogy elmenekülj karjaim börtönéből, innen csak mocskosan szabadulhatsz.

A fenekednél fogva közelebb csúsztatlak és a popsid gumis hangot ad ki, ahogy tapad a mosógép fedelén. Félrehúzom azt a falatnyi bugyit és magamra húzlak, mint egy csúszós, testhezálló óvszert.

A behatolástól ködbe borulnak a szemeid, mint akibe kábítószeres fecskendőt döftek. Kicsit még száraz vagy, ezért óvatosan kezdek körözni a csípőmmel, amíg felveszed az alakom. Ahogy munkálkodok, a bódulat átterjed az arcodra, és homályba vész az a nő, akit mindenki ismer. Csak az enyém ez a titkos oldalad.

Érzem, ahogy én is lassan beléd veszek és helyembe lép az ösztön. Szorítom a farpofád, és egyre hangosabban csattog, ahogyan kikészítjük egymás bőrét.
A lábaid kimerevednek a derekam körül, én pedig megfogom a pólódat és középen ketté tépem az egészet. Bimbóid harmatosak a fürdőszobai párától, akár egy kívánatos áfonya eső utáni hajnalon. Lehajolok és csókolgatom őket, miközben tartom az ütemet.

Te hol támaszkodsz, hol belém kapaszkodsz, de nem találod a helyed. Leveszlek a gép tetejéről és szerető csókom után a falnak fordítalak. Keményen bánok veled, mert nagyon felhúztál. Popsid göbhajlatába harapok, majd felegyenesedek és beléd vágom magam.

Lágy ívű nyakadra markolok és mellem a hátadra zárom. Érzéssel a füled alá harapok és táncba kezdek. Úgy domborítasz nekem, ahogyan csak a macskák képesek, na meg egy kéjtől részeg nő. Nagyon cuppogsz, forró leved eláztatja vizes testemet.

Annyira szexi vagy! Már nem tudom, hova vaduljak. Ez a test kevés, hogy kifejezzem emberfeletti vágyamat irántad. Keményen érzed, hogy nagyon kívánlak.
Váratlanul megfordítalak. Ahogy kicsúszok belőled, lengek egy darabig, de megfogsz és vissza illesztesz. Combjaid elnyújtott simítással a derekamra csatolom, mintha mézet kennék magamra és Te beleereszkedsz a nyeregbe.

A lelkedig benned vagyok ahogy csípőből tartalak, Te pedig ringatod a medencédet. Lágyékom a tiédet üti, feneked ritmikusan dobol a csempén. Vad vágtába kezdek és csak nézlek, ahogy a falon szétterülsz, mintha minden ütésemmel egyre jobban szétkennélek rajta.

A kemény munkától sistereg a bőrünk és fáradunk, de a világért sem hagynánk abba.
Az érzés növekszik, lelkem nyugodt víztükrét elpárologtatta elmémből a Vénusz legdühösebb vulkánjának tüze.
Mélyeket lökök és Te érzed, ahogy forróság önti el a méhed. Remeg a lábam, a nyakadba bújok és a borostámmal itatom rajta a cseppeket.

Na, most megkaptad. Legközelebb így szemtelenkedj velem, mikor meditálok.

Szex fejben, lélekbenWhere stories live. Discover now