Tanítjuk egymást

1.8K 10 0
                                    

Első alkalommal jöttél el a házamba. Izgalom feszíti mindkettőnk mellkasát, mert itt végre magunk lehetünk kettesben.

Roppant kis félénk vagy, látszik, hogy nem sok férfival volt még dolgod. Nem is baj, most gyorstalpalón megmutatom neked, amit a gyönyörről tudni érdemes.

Játékos leszek és csak annyira vad, hogy el tudd engedni magad.

Felkacagsz, mert meglátod a könyvespolcon a Kámaszútrát és a Gyönyörök kertjét, meg a Smaragd kaput. Igen, ezek a szerelem szakácskönyvei, és most megmutatom neked, hogyan főzhetünk belőle testi és lelki táplálékot.

Az ágyra ülsz, én pedig egy kehely epret teszek közénk tejszínhabbal, rajta csokireszelékkel. Az eper hegyét a szádhoz érintem és lágyan körbe simogatom vele az ajkad. Csiklandoz, miközben finoman édes. Látom, hogy elnevetnéd magad, úgyhogy elhúzom és gyorsan lenyalom a szádról az eper levét. Beleszédülünk, és mire kinyitom a szemem, az arcod komoly lett. A szemeid ködösek, egy másik világban jártak. Részeg bódulat uralkodik a tekinteteden, mint akit elkábítottak.

Megkóstoltad és most még többet akarsz.

A kezem besimítom a pólód alá és lecirógatom bársonyos bőrödről a textilt. Szégyenlősen elpirulsz, és elhúzod a melltartóban raboskodó becseidet, akiket ki kell szabadítanom.

A fenekedre markolok és az ölembe húzlak.

Forró csókokat kenek szét a szádon, miközben egy csettintésre kioldom a csatot, a csipkés pántok ellazulnak és megkönnyebbülten lélegzel fel.

Kis diáklány, ne félj, jó tanítód leszek.

Hagyom, hogy levetkőztess. A gombokkal segítek, nem ezt a részt kell megtanulni. A második férfi vagyok, akit meztelenül látsz. Nézek rád várva a tetszésedet és Te csak pirulva elfordulsz, miközben nem veszed le a szemed rólam. Tetszik, amit látsz, ezt már tudom. Ne légy szégyenlős, érintsd meg nyugodtan. Bárhol.

Nem mered, de segítek.

Megfogom a kezed és a mellizmomra érintem a szívem fölé. Nem éget, csak forró, látod? Érzed, ahogy őrülten dörömböl csontbörtönében a vágyam irántad. Félénken simogatsz, de én vezetlek, mintha szivaccsal dörzsölném magam érzékien. Kezeddel lemosom magamról a tisztaságot, hogy érintésed nyomán mocskos legyek.

Tenyerünk egyre lejjebb siklik a köldököm alatti szőrcsíkon is túl. A kezedbe veszel és már nem is akarod elengedni. Játszol vele, gyúrogatod és érzed, ahogy egyre jobban dagad. Ügyes vagy! Hozzád hajolok és ezt apró puszikkal tudatom veled.

A kezem a cicidre markol, majd a hasadon leeresztem a tenyerem és kigombolom a nadrágodat. Már megint szédülsz, és kéjes sóhajok szivárognak, ahogy zihálsz.

Ujjaim besiklanak és elnyeli őket a bugyid csipkéinek kavalkádja. Már készült rám a tested. Kellemes forróság és nedvesség fogad, amitől elvesztem az eszem.

Kicsit pengetem a puha húsod, magas hangon rezeg a húr, majd megmártom benned az ujjam és érzem, forró vagy, mint a nap. Én is kemény vagyok, és Te érzékien húzogatod a botkormányt.

Látom az arcodon, hogy megint máshol vagy. A kezeddel a szorításod imitálod, már magadba vágysz engem.

Most felkelek és hátra döntelek, hogy megszabadítsalak attól a kényelmetlen nadrágtól, ami az utamban van. Egyszerre imádom az életet és mindent, ahogy meztelen bőrödet meglátom, amint rám vágyakozva elterülsz az ágyon.

Az arcodhoz sietek egy csókra, aztán vissza csúszok alád.

Számba veszem a fortyogó, puha részed és megmutatom a nyelvtudásom. Harmatcseppek gyülekeznek a testeden, mintha kívánatos virágszirom lennél a reggeli párában. Még az ördög is elszégyellné magát attól, amit a számmal művelek neked.

Szex fejben, lélekbenWhere stories live. Discover now