İtin
"Beom?"Arabanın kapısını açıp etrafıma dikkatle baktım. Gerçekten gitmiş miydi? O kafayla nereye gitti?
"BEOMGYU!!"
Hah. Boşuna. Bir an neden bende artık kendi yoluma devam etmiyorum diye düşündüm ama dün konuştuğumuz şeyler yüzünden onun için endişelenmeyi durduramıyorum.
"Kahretsin. Boşversene. Herkes kendi yoluna."
Anahtarı çeviriyorum bir kaç ses dışında hareket etmemeye başlıyor.
Benzin.
Benzin bitmiş amına koyim.
"Beom yok... Benzin yok... Etrafta yine kimse yok..."
Şimdi otostop çeken taraf olmak ne kadar ironik. Aklıma yine Beomgyu giriyor. Bir kaç saat geçiyor ve arabaların hiçbiri durma zahmetine girmiyor bile. Bende en sonunda pes edip kenara çekiliyorum ve arabanın kenarına oturuyorum. O esnada arkamda biri bana sesleniyor.
"Yeonjun?"
"Hm-
KAPTAN?!""Seul'e vardınız sanıyordum."
"Varabilirdim. Eğer o lanet-
Kaptan? O arabandaki kim?""Bir kaçak buldum. Sarhoştu. İade edeyim dedim."
Arka koltuktan Beomgyu'nun çıkmasıyla üstüne fırladım. Şimdi geçen 9 saatimin hesabını verecekti. Kaptanın beni tutmasıyla geriye sendeledim maalesef.
"Oğlum dur dur. Öldüreceksin çocuğu."
"Evet geberteceğim."
"AAA MANNYAK. KAPTAN HELP."
"Neyse kaçağı verdiğime göre bana müsaade..."
"Şey... Aslında.
Benzin. Bitmiş. Öhm.""Bensiz yapamadın tabi dimi Yeon- AHH. Cimcikleme. Hadsizz."
"Sizinle ne yapacağım ben? Hadi bu da son iyiliğim olsun."
"Nasıl yapacaks-"
"Yapacaksınız."
Beomgyu ile birbirimize baktık. O esnada kaptan kendi arabasını kuytu mağaraya çekip benim arabamın sürücü koltuğuna geçti.
"Hadi itin bakalım."
"NE?"
"Araba benim değil ben itmem."
"Çocuk bak benim ağsab-"
"Daha ne kadar bekleyeceğim hem siz gençsiniz. İtin. Ve dua edin de petrol yakında olsun."
"O konuda arananlar listesinde olabiliriz kaptan."
"Onu da mı yaptınız?"
"Hayırsız işte. Bunla yola mı çıkılır?"
İttik. İttik. Beomgyu ile atıştık. Ve kaptanın en önde bütün atıştırmalıkları bitirdiğine bahse girerim.
Sonucunda hala bir petrol bulamadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thursday's Child Has Far To Go ' beomjun ~ yeongyu
FanficYeonjun üniversiteyi bitirmesiyle memleketine dönerken yolda otostop çeken genç bir çocukla karşılaşır. Başlangıç: 02.08.22 Bitiş: 10.09.22 🍊 #1 Beomjun