7. bölüm

119 6 16
                                    

Mert ve Ömer abimiz. Ben bile hilayeyi yazarken onlara aşık oldum.(♥_♥)

Mert çok güzel, sarışın, kitap sever ve bir o kadar da nazikti. Kasları tam bir filmlerdeki gibiydi. Amma kendisinin bir erkek arkada-şı vardı. Erkek arkadaşı onu çok sever, ona sarılarak uyumayı isterdi. Mertde bir erkek arkadaşı olduğunu ailesine söylemişdi. Mertin 18 yaşında kız kardeşi var. İlk başlarda kız kardeşi bunu kabullenemese de onların ne kadar mutlu olduğunu görün-ce bunu kabullenmişdi ve Mert erkek arkadaşını eve getirmişdi.

Ömer çok güzel, kendine dikkat eden ve bir o kadar duygusaldı. Arkadaş canlısı ve sevimliydi. Malum Mert'in odasında Ömer'in  yalnız sevimli fotorafları vardı. Mert bu fotorafları çok seviyor. Gece bile onlara bakamadan uyuyamazdı. Rüyasında Ömeri görer, sabah ona anlatırdı.

Mertle Ömer okulda tanışmışlardı. İkiside kendi sınıfından olan çocukları kavgada ayırırlarken görmüşdülerdi. O günden sonra sık- sık görüşür, konuşurlar. Ama o zamanlar heniz bir-birlerine aşık değillerdi. Mert Ömerden büyük olduğu için
okulu ondan önce bitirip okuldan ayrıldığı gün Ömere onun sevdiğini söylemişdi. Olur-
da bir daha görüşmedikleri zaman bunu bilsin istedi. Ama Ömer de kendi aşkını Merte ilan etdi. Böyleliklede sevgili oldular. Şuan da Ömerin kendi dinlenme kafesi var. Mert he gün oraya gider kafasını Ömerle dinlendirirdi. Akşamları parka yürüyüşe çıkar gec saatlere kadar Ömerle dolaşırdı-lar.

Bahar bu sabah yine erkenden kalktı. Hazır-lanıb okula gitdirken telefonla Yusufa me-saj atdı ve ona kantinde beklemesini onunla önemli bir konu konuşacaklarını söyledi. Okula gelirken Ayşe Baharın koluna
girerek Baharı şaşırtdı.

" Günaydınn tatlımm. Nasılsın? "

Bahar Ayşeye bakarak önce dudaklarına sürdüyü ruja sonra gözlerine baktı. Biraz sonra güzel gülümsemesiyle ona sırıtdı.

" Sanadaaa gü-nay-dınnnn. İyiyimm senn? "

" Bende iyiyim. Yine bir şeylerin pešinde değilsin dimi? Bak yarın ödev var. Bu gün nasıl olucak? "

" Sen git ödevi yap bende çocuklarla konuşuyum. " Güzel bir gülümsemeyle Ay- şeyi sınıfa yöneltdi. Kendisi ise katnine gitdi.

İyi okumalar. (◍•ᴗ•◍)

Sevgiye...sevgiyle ( boy×boy) (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin