29. bölüm

38 4 12
                                    

Sabah saat 10-u 5 geciyordu. Bahar çoktan okula geç kalmıştı. Bu yüzden yerinden kalkmadı. Öylece tavana baktı. Elini uzatıp telefona baktı. İnternet yoktu.

" Offf. Allah kahretsin. "

Telefonu geri bırakıp yeniden uyumaya çalıştı. Evde kimse yoktu galiba. Bu yüzden o kadarda takmıyordu kafaya.

Okulda...

" Bu kız öldü mü? Neden cevap vermiyor yaa?! Yoksa... Hayır, ya geceyi o çoçukla... Yapmaz Bahar... ya yaparsa... "

" Ayşe noldu tedirgin gözüküyorsun? Bir şey mi var? Bahar neden gelmedi? "

" Bilmiyorum. Gidin kendisine sorun. "

Alper bu cevaba çok şaşırdı.

" Sevgilim, rahat bırakalım onu. Kendileri bilir. Elbet bir şey olmuş aralarında. "

" Haklısın. Şimdilik onları rahat bırakmak en iyisi. "

Bahar akşama kadar yatakda uzanmış, yemek yemek için suftaya gider, yemeyini yedikten sonra yeniden odasına çekilirdi.

" Bahar? Neden kalkmadın? "

" Abi? Geldiniz mi? "

" Hayır ben geldim yalnızca. "

" Hmm. Nasıl oldun? "

" İyiyim sayende. Sen bu gün oku- "

" Gitmedim. Geç uyandım bu yüzden. "

" Bahar istersen bu gün parka gidelim. Eğleniriz ya. "

" Bilmem ki. "

" Hadi hadi. HAZIRLAN! Bu gün her şey benden. "

" Tamam abi. " ~gülümser.

Bahar yerini toparlayıp üzerini değişti. Abisinin koluna girip parka gitdiler. O kadar cok eğlendiler ki, zamanın nasıl geçtiğini unutdular. Ayşede parka yürüyüşe çıkmıştı. Bahar ve yanındaki çocuğu görünce iyice sinirlendi. Bu yüzden koşarak oradan uzaklaştı. Çok kırıldı. Gözleri doldu. Ayşe kimsenin olmadığı bir yer bulup orada oturdu. Ağladı, ağladı. Kendini soruşturdu.

" NEDENN?! NEDEN BEN?! NEDEN? Ben nerde hata yaptım? "

Sakinleştiği zamanda geri döndü. Bu birazcıkda sa ona iyi gelmişti. Birazcıkta olsa...

Merhabalar. Nasılsınız bakalım?
Bölümler okunmuyor gibi mi geliyor?
Neyse iyi okumalarrrr. 😁

Sevgiye...sevgiyle ( boy×boy) (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin