Özel bölüm 43.3.

98 3 1
                                    


2 saat sonra...

Yusuf ne kadar yaptıklarını saymayı unutmuştu. Ama durmadan yaptıkları belliydi. Yusuf o kadar çok yorgundu ki, yaptıkları yerde bayıldı. Alper şaşırdı. Sandı ki, Yusuf bunu bilerek yapıyor ama o kalkmayınca deli oldu.

" Yusuf? Yusuf! SİKTİR! YUSUF! "

" Hmm? "

" ŞAKA MISIN SEN?! UYUYOR MUSUN? "

Alper aletini çıkarıp oturdu. Biraz dinlentikten sonra Yusuf kucağına alarak banyoya götürdü. Sıcak küvetin içine koydu. Kendisi ise çarşapları değişti. Sonra Yusuf'un yanına giderek küvete girdi.

Duş aldıktan sonra Yusuf'u güzelce temizledi ve çıkardığı güzel kıyafetleri ona giydirdi. Onu yatağa uzatarak yüzerini örtdü. Yanağına öpücük kondurdu. Sonra kendisi giyindi. Mutfağa su almak için gitdi. Mutfaktan dönerken Yusuf yoktu. Yatağa yaklaşarak iyice baktı. Arkadan gelen sarılma her şeyi açıklıyordu.

" Nereye gitmiştin? "

" Yusuf? Çok korktum. " dedi Alper ona sarılarak.

Yusuf'u kacağına alarak yatağa kecti. Onu kendi kollarının arasına alarak sıkıca sardı.

--------

" Yusuf? "

" Hm? "

" Biliyor musun neyi fark etdim? "

" Neyi? " ~mızıldanarak.

" Sonsuza kadar seni seviceğimi. "

" Öyle mi? " dedi Yusuf ona daha sıkı sarılarak.

" Öylemiş demek ki. Sana olan nefretim sevgime yenildi. Çocuklukta kendime nefret ederdim. Hem de çok. "

" Ama artık ben varım. Biz varız. Değil mi? "

" Evet. Hadi bana söz ver. " ona baktı.

" Ne sözü? "

Alper ellerini tavana uzatarak " Beni hiç bir zaman bırakmıycaksın. "

Yusufta elini onun elinden tutarak " Seni hiç ama hiç bir zaman bırakmıycam. " dedi.

" HER ZAMAN. "

" Sevgiye... "

"...sevgiyle. "

-SON...

Sevgiye...sevgiyle ( boy×boy) (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin