12 yıl önce...
" Hahaahaha. Sen kız mısın? Bu ne atkı? Hahahhaa! "
" Rahat bırakın onu! "
" O bakįn kim gelmiş? "
" Gidin dedim. "
" Gitmiyorum ne yapıcaksın. "
" Gitmiyorsun demek. Senin ne renk don giydi- "
" AMANNN! GİDİYORUM BEN! "
" Teşekkürler. "
" Atkın çok güzel. "
------
Yusuf paketi açıp içindeki kırmızı atkıyı çıkardı ve Alper'in boğazına bağladı. Soğuktan burnu kıpkırmızı olmuş Yusuf o güzel yüzüyle Alper'e bakıp gülümsedi.
" Yakıştı sevgilime. "
Alper atkının ucunu eline alıp kokladı. Yusuf gibi kokuyordu. Sanki kokudan delirmiş gibi Yusuf'a baktı.
" Senin gibi kokuyor. "
" Eee tabi benim gibi kokar. Şey ya...biraz gezelim mi? "
" Olur. "
Alper ve Yusuf parkda dolaşmaya başladı. Ara sıra bir birine dokunan o soğuk elleri sanki hoşlarına gidiyordu. Alper en son dayanamadı ve Yusuf'un elini tutdu.
" Soğuk olmuş ellerin. " dedi yüzünü hafifce öne eyik bir şekilde.
Yusuf Alper'e baktı. Çok mutluydu, sıkıca koluna girdi Alper'in.
" Yoruldun mu? "
" Hayır sevgilim. Ama eve erken gitmem gerek. "
" Tamam. Öyle diyorsan. "
" Asma o güzel yüzünü ama. "
Alperle Yusuf ellerini bir birine sıkıca sarmış buluşdukları yere geldiler. Alper sıkıca kucakladı sevgilisini.
" Hadi. Git. Eve varıncada mesaj at bana tamam mı? "
" Tamam sevgilim. "
Yusuf arabasına giderken Alper bağırdı.
" SENİ ÇOOOK SEVİYORUM! DUY BUNU DÜNYA! BEN YUSUF'U ÇOOOK SEVİYORUM! "
Yusufda bağırmaya başladı.
" DÜNYA BUNU DA DUY! BENNN ALPERİİİ ÇOOK AMA ÇOOK SEVİYORUM! "
Bir birlerine biraz baktıktan sonra Yusuf arabasına bindi. Alperse mutluluktan orada ölmeyi planlıyordu.
Yusuf çok mutluydu. Arabada sırıtır, arada gülüyordu. Kendini çok şanlı hiss ediyordu. Camdan dışarı bir çocuk gibi bakıyordu. Yusuf fark etmesede Ahmet abi arkadan bir süredir onları izleyen arabaları fark etmişti. Bu yüzden arabanın hızını artırmıştı.
İyi okumalarr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiye...sevgiyle ( boy×boy) (g×g)
Teen FictionAlper ve Yusuf, Bahar ve Ayşe. Alper ve Yusuf çocukluk arkadaşı, Alper 14 yaşında Yusuftan hoşlandığını söyledi. Aileleri buna karşı çıkmış ve başka ülkeye taşınmışlar. Yıllar sonra aynı okula gelen ama hiç konuşmayan bu iki gencin arasını Bahar ve...