P.O.V Louis Tomlinson
''Voila, dat is dan gebeurd. Proficiat heren'' zegt de meneer van Kind en Welzijn. Hij geeft ons alle drie een hand. We geven Milou's mama ook nog een hand waarna we naar buiten gaan. Ik kan het gewoon niet geloven. Harry en ik zijn nu echt de ouders van Milou! Na het incident in het café zijn we meteen naar Kind en Welzijn gegaan. We hebben daar eerst alles besproken en dan de mama van Milou gebeld om alles te regelen.
''Ik heb al haar spullen bij'' zegt ze bot waarna ze vijf vuilniszakken uit haar auto haalt en voor onze neus laat vallen. ''Dat is dan ook weer opgelost, bye'' glimlacht ze fake waarna ze weg scheurt in haar auto. Milou begint hard te huilen. Ik pak haar op en maak geruststellende geluidjes.
''Alles komt goed, alles komt goed'' fluister ik waardoor ze al wat kalmeert. Harry glimlacht fier naar me.
''Gaan we thuis een leuke film kijken?'' vraagt Harry blij, Milou knikt meteen. Oh ja shit. Ik woon nog thuis. We wonen er nu al met z'n zevenen en met Harry erbij met z'n achten. We stappen in de auto. Milou zingt enthousiast mee met de muziek op de radio.
''Harry, er is een probleempje'' fluister ik.
''Wat dan?'' fluistert Harry terug.
''Als Milou erbij komt, zijn we met negen en ze zal bij ons op de kamer moeten liggen''
''Dan zullen we een tijdje droog moeten staan totdat we een oplossing hebben'' zegt Harry grijnzend. Ik trek een pruillipje waardoor Harry lacht. ''Misschien kan ze bij Phoebe en Daisy liggen als jullie geen kamer meer over hebben'' zegt Harry, ik knik.
''Op de zolder hebben we een kleine speelkamer die dat we misschien kunnen ombouwen'' denk ik hardop.
''Ja dat is een goed idee'' zegt Harry waarna hij een kus op mijn wang drukt en zich dan weer op weg focust...
Ik heb echt geen idee hoe ik er plots op kwam om hun een kind te laten adopteren en ik weet ook totaal niet hoe dat gaat dus ik heb gewoon wat verzonnen :)
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑪𝒐𝒑𝒔 - 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏 (𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉)
FanfictionHarry Styles woont in Londen en is één van de bekendste artiesten over de hele wereld. Louis Tomlinson woont, samen met zijn gezin, in Parijs. Wanneer de twee elkaar ontmoeten, ontstaan er gevoelens die ze allebei nog nooit ervaren hebben.