Chapter 8

350 11 0
                                    

P.O.V Louis Tomlinson

Na dat James en Harry nog wat gepraat hebben, zijn ik en Harry vertrokken naar zijn hotel. Het Shangri-La Hotel. Daar verblijven we. Het is een 5 sterren hotel met koninklijke stijl en uitzicht op de Eiffel toren.

Met mijn mond open wandel ik achter Harry de kamer binnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met mijn mond open wandel ik achter Harry de kamer binnen. Het is echt prachtig. Er staan 2 tweepersoonsbedden, een salon, een badkamer en een mini-bar. Harry begint zijn koffers uit te laden en zijn kleding in de kast te leggen. Ik sta gewoon aan de kant te kijken wat hij doet.

''Waarom laad je je koffer niet uit?'' vraagt hij verbaasd terwijl hij stopt waar hij mee bezig was.

''Mag ik hier ook slapen?'' vraag ik even verbaasd terug. Lachend knikt hij zijn hoofd.

''Zal ik je helpen? Ik ben klaar'' stelt hij voor. Zonder er bij na te denken, knik ik. En even later staan we samen mijn koffer uit te laden. Er heerst een rare stilte tussen ons. Soms kijken we elkaar wel aan en glimlachen we waarna die rare en eigenlijk ongemakkelijke stilte terugkomt. Als we klaar zijn, laat ik me op mijn bed vallen. Harry laat zich naast me vallen en draait zich naar me toe zodat hij me kan aankijken. ''Vertel eens wat over jezelf'' zegt hij dan plots.

''Uhm... Ik ben Louis William Tomlinson maar iedereen noemt me Louis. Ik heb 4 zusjes, één moeder, mijn vader zie ik niet meer en ik werk bij de politie maar dat wist waarschijnlijk al'' vertel ik, hij kijkt me verveeld aan waardoor ik hem vragend aankijk.

''Ik bedoel van die dingen waar dat je van houdt. Dingen die graag doet, je dromen. En uhm...''

''Kunnen we niet gewoon truth or dare doen?'' vraag ik aangezien ik ook dingen over hem te weten wil komen. Hij knikt.

''Louis, truth or dare?'' vraagt hij.

''Truth'' antwoord ik. Hij kijkt even rond om inspiratie te zoeken en kijkt dan terug naar mij.

''Wat zijn je hobby's?'' vraagt hij dan.

''Voetbal, zusjes irriteren en soms eens zingen'' antwoord ik. Meteen komt er een glimlach op zijn gezicht.

''Dus je zingt?'' vraagt hij grijnzend. Ik schud meteen mijn hoofd.

''Nee mij krijg je niet aan het zingen''

''Oh komaan Louis. Pleaseeeeee'' smeekt hij bijna maar ik schud eigenwijs zoals ik ben mijn hoofd. Harry zucht geïrriteerd.

''Truth or dare?'' vraag ik aan hem om het onderwerp te veranderen. Hij antwoordt 'dare'. Even denk ik na maar na een paar seconden weet ik de ideale opdracht. ''Doe confituur op een maandverband en gooi het naar beneden'' Harry kijkt me verward aan.

''Maar Louis, we zijn allebei jongens. Wij hebben geen maandverband nodig'' antwoordt hij. Ik sta op van het bed en loop naar mijn toiletzak waar dat ik maandverband uit haal. Harry ziet het en gaat kapot van het lachen. ''Waarom heb jij maandverband bij?''

''Met 5 vrouwen in huis is dat een gewoonte geworden'' antwoord ik terwijl ik het maandverband naar hem toe gooi en confituur uit de mini-bar neem...

𝑻𝒉𝒆 𝑪𝒐𝒑𝒔 - 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏 (𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu