– Mégis hol voltál?! – csattant fel közelebb lépve, a szemembe nézve.
Ökölbe szorult a kezem, elsötétült tekintettel néztem rá.
– Mégis ki vagy te – szólaltam fel, cseppet felemelve a hangom az utolsó szónál, had érezze szavaim súlyát –, hogy kérdőre vonj engem? – hajoltam közelebb, szikrákat szórva. – Enyém a rezidencia és én vagyok a vezetője a családnak! Nem tartozom magyarázattal.
– Aggódtam! – vágta rá kiabálva. – Sehol nem voltál, az ajtót is majdnem betörtem úgy kopogtam! Legalább szólhattál volna az isten szerelmére! Komolyan nem értem mi ütött beléd tegnap reggel óta.
– A fesztiválon voltam – néztem félre, kiegyenesedve.
Ráförmedtem, pedig csak aggódott. Emiatt rettentően rosszul éreztem magam és a hajamba túrtam idegesen, bűntudatosan. Először hazudtam neki, most pedig...
Ekkor gondolataim közül kiszakítva, ismét megszólalt.
– Kivel?
– Csak elmentem szétnézni – pillantottam vissza rá. Arról már nem kell tudnia, hogy kivel voltam.
– Tudok mindent – tette keresztbe a karjait, komolyabbra váltva, hangja lecsendesült, akár egy vihar előtti csend. Tekintetében a harag eltűnt, csalódottság vette át a vezetést most.
– Mit értesz a minden alatt? – ráncoltam a szemöldököm értetlenül.
– Egy bizonyos személy eljött, és elmondott nekem mindent.
Elkerekedett a szemem, ismét felemeltem a hangom rá.
– Mégis, hogy mersz kémkedni utánam? Rám küldted valamelyik embered? – hallgattam pár pillanatig, ő pedig meredten nézett rám. Várakozva. – Ó! Szóval így játsszunk? Kémkedsz utánam?
– Befejezted a hisztit?
Megfeszült az állkapcsom. Erős késztetést éreztem most, hogy megüssem, de vettem egy mély lélegzetet, igyekezve megnyugodni.
– Most, hogy végre hallgatsz – sóhajtott –, nem. Nem figyeltettelek.
– Akkor...
– A Gaumond család második lánya, Latifa állt a kapuban és elmondott mindent – felelte, én még inkább meglepődtem, mint előtte. Nem hittem a füleimnek.
Mit keresett itt az a lány? Miért hisz ilyen könnyen a szavának Karlek?
– Mégis mit keresett itt?
– A legfontosabb jelenleg az, hogy Belladonnával voltál! – mereven állt, állkapcsa is megfeszült. Azt hiszem, próbálta visszafogni a haragját. – Tudod jól, mit mondtam. Mégis titkolóztál és elmentél vele! A tegnapi levél is tőle jött? Mikor lettetek ilyen jóban?
– Semmi közöd nincs hozzá! – vágtam rá, nagyot nyelve. Tudhattam volna, hogy ráfog jönni, nem idióta. Mégis... – A bálon még te szívtad a vérem, mint egy pióca azért, mert nem mutatok érdeklődést egy hölgy iránt sem! Miért érdekel most a kiléte annak, akit elkísértem?
Beszívta ajkait miközben vett egy mély levegőt, aprókat bólogatva.
– Értem. Tehát így állunk.
– Így – feleltem határozottan.
Ezúttal dühös pillantásaink mellé csak a kellemetlen, fájdalmas csend állt be. Karleket nem igazán láttam haragosnak, így számomra ez új volt. Pedig szerettem volna megosztani vele, hogy képes vagyok ismét mosolyogni.
VOUS LISEZ
Diverzitás [BEFEJEZETT] ~ Persona 1. kötet
FantasyA Kavanaugh nemesi család vezetője örökbe fogadta testvére törvénytelen gyermekét, látva benne a potenciált, hogy felnőttként képes lesz vezetni a rezidenciát, és megfelelő utódja lesz. A család, híres a különleges hang mágiájukról, ám Amas, meglep...