זה היה ב-31 באוגוסט, יום לפני תחילת שנה חדשה בהוגוורטס. בלה ישבה על מיטתה וקראה את עיתון הפקפקן שלה (עיתון חדשות מוזר אבל מעניין, שאמא שלה לא הרשתה לה לקרוא בגלל כל ה"זבל" שהיה בו) בצד השני של החדר שלהן (של בלה וג'יני), ג'יני קראה ספר על צמחי שיקויים מוזרים ותיאוריות כוכבים. היא לבשה חולצת טריקו פשוטה, בצבע לבן, שאיבדה את כל הצבע שבה והייתה קצת גדולה בשבילה (בגלל שהחולצה עברה ונלבשה על ידי כל האחים שלהן) היא גם לבשה ג'ינס בנים ארוך שלא כל כך התאים לגוף שלה. אפשר לומר שהיא אוהבת להתלבש בצורה די בוגרת בשביל ילדה בת אחת עשרה. שערה הג'ינג'ית הארוך והבהיר ירד עד לגבה התחתון וחלק קטן ממנו הוחזק במקומו על ידי סיכת שיער קטנה, לבנה, שהתאימה לעיניים החומות שלה, ולפנים המנומשות שלה.
בלה הסתכלה סביב החדר, אפשר לומר שהוא היה קצת מבולגן, היו בגדים זרוקים על הרצפה. והמזוודות שלה ושל ג'יני היו מונחות פתוחות על הריצפה, וכל מיני דברים צצו מתוכן. עיניה של בלה עברו ברפרוף כל שאר החדר, ונחתו על קופסה שחורה קטנה שהונחה על מיטתה. בתוך הקופסה היה מונח השרביט שלה. היא עדיין לא האמינה, השרביט שלה. שזה עתה נקנה. זה לא היה שרביט יד שניה, או שרביט שעבר בין כל אחיה. זה היה שרביט חדש. שעדיין היה באריזה. שרביט שרק נקנה מאוליבנדר. היא המשיכה לעבור ברפרוף על החדר. ונעצרה כשהגיעה למראת גוף החומה וארוכה. בהשתקפות היא ראתה את עצמה, ילדה קטנה בת אחת עשרה, עם שיער ג'ינג'י ארוך ובהיר, עיניים חומות ופנים מנומשות. בלה וג'יני הן כמעט תאומות זהות. אבל לבלה יש מבנה אף שונה קצת מזה של ג'יני וזה מה שמפריד בניהן. אמא שלהן תמיד אומרת כמה היא שמחה שהן לא זהות. כי יש לה מספיק בעיות עם פרד וג'ורג' (האחים התאומים הזהים הגדולים של בלה וג'יני). בלה המשיכה להסתכל במראה. היא לבשה חולצת טריקו אפורה, חלקה, עם שרוולים קצרים. וג'ינס של בנים. בזמן שהסתכלה במראה בלה הבינה כמה היא דומה לג'יני היום, זה לא שימח אותה במיוחד. למעשה זה עצבן אותה. כי למרות שבלה וג'יני הן אחיות תאומות יש להן אישיות מאוד שונה. בלה שקטה ומסודרת. היא אוהבת לקרוא ספרים ולכתוב סיפורים. היא גם אוהבת קווידיץ'. שזה דבר שלה וג'יני יש במשותף. אבל בלה גם אוהבת את הטבע וחיות. היא בעיקר אוהבת חיות. חיות הן אחד הדברים האהובים על בלה בעולם. שזה ממש מתאים כי הם גרים באמצע שום מקום. אז מלא חיות משוטטות באזור.
אבל ג'יני. ג'יני לא דומה בדבר לבלה. ג'יני היא מבולגנת והיא לא אוהבת לקרוא או לכתוב סיפורים. במקום זה ג'יני אוהבת מתיחות והפחדות כמו האחים הגדולים שלהן פרד וג'ורג. ג'יני שונאת את הטבע והחיות היחידות שהיא אוהבת הם כלבלבים וגורי חתולים. אהה... וג'יני מחבבת את הארי פוטר. ג'יני ממש מחבבת את הארי פוטר. בפעם האחרונה שהארי ביקר בבית שלהם, ג'יני נתקלה בו וקפאה במקום כשאמר לה שלום. מאז זו בדיחה משפחתית, שכל פעם כשהארי וג'יני באותו החדר ג'יני הופכת לפסל. אפשר להגיד שג'יני מאוהבת בהארי מאז ששמעה את השם שלו בפעם הראשונה.
המחשבות של בלה נקטעו על ידי צעקה.
-
זה היה הפרק הראשון לסיפור שלי.
אני אעלה פעם בכמה ימים את הפרקים הבאים.
אם יש לכם הערות תכתבו לי בתגובות (אני אשמח למשובים ;) )
YOU ARE READING
𝙸𝚝 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚒𝚝 𝚒𝚜 ~ סיפור הארי פוטר
Fantasyלבלה וויזלי יש סוד מסתורי.. אבל איך הכל התחיל? בלה וויזלי היא תלמידת שנה ראשונה בהוגוורטס, ובת למשפחת וויזלי. חייה של בלה נראים רגילים לעין, אבל לבלה יש סוד מסתורי.. והכל התחיל כשגילתה על יומנו של טום רידל, האדם שישנה את חייה.. אבל מה בדיוק קרה? (הס...