"Napıcam ben şimdi off"D:"Bebeğim orda mısın?"
"D-draco ben şuan şeyim"
D:"Ne? Anlamadım bebeğim bir daha söyler misin"
"Ben şuan müsait değilim bir yarım saat sonra gelebilir misin?"
D:"Peki,gidiyorum"
"Söz veriyorum sonra telafi edicem"
Ses gelmeyince Draco'nun gittiğini anlarsın ve derin bir nefes alırsın.
"Herşeyin berbat olmasına ramak kalmıştı resmen,bu odadan kimseye görünmeden hemen çıkmam gerek benim"
Odadan çıkıp bir süre gelen giden var mı diye kontrol edersin. Kimsenin gelmediğimden emin olunca hızlıca bahçeye inip ormana doğru korka korka yol alırsın.
"Kahretsin ya! Gecenin bu saatinde bu ormanda böyle bir elbiseyle ne işim var benim"
Biraz daha yürüdükten sonra ilerde ağacın altında duran bir kutu görürsün.
"Bu da ne böyle?"
Etrafına bakarsın ve kimsenin olmadığını anlayınca kutuya doğru yürümeye başlarsın.
Ağacın altına gelince kutuya bakıp üstündeki notu sesli bir şekilde okumaya başlarsın.Sana çok güzel bir hediye bıraktım...
"Ne! Benimle dalga mı geçiyorsunuz sinirden kendimi asıcam"
Kutuyu açıp içindeki paketi alırsın.
Paket kırmızı kurdelelerle sarılmış şık ve güzel bir hediye paketidir.
Etrafta birilerinin olabileceğini düşünerek konuşurken biraz bağırmaya başlarsın."Bir daha böyle bir aptallık yapıp her çağrıldığım yere gitmeyeceğim ama yine de sırf meraktan açıcam bunu!"
(İsmin) paketi açtığı an avucunun içine bir tane kolye düşer.
"Hassiktir.... Çok güzel"
"(İsmin)"
Adını duyunca kolyeyi avucunun içine alıp gelen kişiye bakarsın.
"Sen... Senin burda ne işin- bir dakika yoksa"
"Bu hâlin de ne böyle,neden böyle çıktın okuldan?"
"Sen çağırmadın mı beni buraya?"
"Seni neden bu saatte buraya çağırma gereği duyayım ki (ismin)"
"Ben..."
"Sen iyi misin?"
"Ben iyiyim"
"Hiç iyi gözükmüyorsun. O paket ve kutu neden burda birisi mi bırakmış? Birileri seninle mi uğraşıyor yoksa"
"Ben bilmiyorum,gerçekten bilmiyorum Oliver. Birisi sanki benimle oyun oynuyor gibi..."
"Bu çok tuhaf. Birisi seni buraya çağırıyor ve kim olduğunu söylemiyor ve sende buraya geliyorsun öyle mi, Nasıl böyle bir şeyi göze alabiliyorsun? Belki birisi bir kötülük yapmak istiyor belki birileri seninle alay ediyor,şu hâline bak giydiğine bak! Hemen geri dönüyoruz (ismin) hemen"
(Yazarın anlatımıyla)
Oliver birden bire böyle çıkışınca (ismin) ne olduğunu bilememişti. Oliver kimdi? Kim olarak böyle çıkışıyordu? O sadece geçmişte kurulmuş bir arkadaşlığın parçasıydı ve son olanlardan sonra (ismin) ondan fazlasıyla uzaklaşmıştı. Ama bu gerçekten sinir bozucu olsa da Oliver maalesef ki haklıydı. (İsmin) buraya kim olduğunu bilmediği birisinin lafıyla gelmişti ve giydiği elbise dışarıdan bakınca şu durumda gerçekten komik ve apsürt gözüküyordu. Draco'nun ve diğerlerinin bu olanlardan haberi yoktu o çok kötü bir şey yapmıştı,çok aptalca ve dengesiz davranmıştı. (ismin) bunun farkındaydı.
- - - - - -