Malfoy Manor

339 20 11
                                    

Sabah uyandığımda Draco çoktan uyanmış beni izliyordu. Bunu fark edince uyuyormuş gibi davranmaya devam ettim çünkü onun yanında çok mutluydum.

Biraz zaman geçtikten sonra gözlerimi açıp ona baktım.

D:"Günaydın"

"Günaydın"

D:"Baya dinlendin. Saat neredeyse 11 oldu"

"Ciddi misin? Derslere girmedik"

D:"Ders işlemezler. Okula yeni müdür belirlenecek ve büyük ihtimalle bu kişi prf. McGonagall olucak. 12'den önce duyuru yapacaklarmış artık kalkmalıyız"

Yatakta doğrulup Draco'ya baktım,büyük ihtimalle uyumaktan yüzüm şişmişti ve fare gibi görünüyordum.

"Şu halime bak uyumaktan vücudum ağrıyor"

Ayaklanıp aynadan kendime baktım.

"Artık gitsem iyi olur Draco"

D:"Seni geçireyim,arkamdan gel ama dikkatli ol"

Draco kapıyı açıp etrafa bakar. Kimsenin olmadığından emin olunca seni binadan çıkartıp gryfindoor girişine getirir.

D:"Seni yemekhanede bekliyor olacağım"

Draco gidince odana geçip hazırlanırsın,hermione odada yoktur. Cübbeni ve kravatını düzelttikten sonra odadan çıkıp yemekhaneye gecersin. Her binadan ve her yerden ayrı bir ses
geliyordur,herkes müdürün kim olacağını bilmesine rağmen bunu saatlerdir konuşuyordur.
İlk önce Harry'lere bakarsın ve sana gülümserler,sende onlara "ben Draco'nun yanına gidiyorum" der gibi bakarsın. Sana karşılık olarak göz kırpan Harry'i görünce rahat rahat Draco'nun yanına gidip otursun. Tam Draco sana bir şey diyecekken McGonagall konuşma yapmaya başlar.

Sevgili öğrenciler,büyük bir acıyla bu konuşmayı yapmak durumundayım. Albus Dumbledore aramızdan ayrılmıştır.

Uğultular.

Bu günden sonra Hogwarts büyücülük okulunun tek müdüresi olarak buradayım. Okulumuzun aldığı bazı zararlar yüzünden dersler iptal olmuştur,ve ben yeni bir duyuru yapmadığım sürece bu böyle devam edecektir. Son olanlardan sonra hepinizin ne durumda olduğunu anlıyorum. Fakat iyilik her zaman kazanır ve kazandı. Yeni bir Hogwarts için büyük çabalarımı göz ardı etmeyeceğim ve sonuna kadar uğraşacağım. Voldemort artık yok ve geri gelmeyecek.

Konuşma sesleri.

Okulun 6. Yılında yaşadığımız bu olay sizi asla etkilemesin. Hogwarts asla kaybetmez,Hogwarts her zaman savaşır,Hogwarts her zaman sizin yuvanızdır ve öyle kalacak.

Alkış sesleri.

D:"Aynen tahmin ettiğimiz gibi"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bu güne kadar olan ve herkesin merak ettiği şeyleri tüm yakınlarına anlatırsın. İlk bir hafta çok güzel ve sakin geçer. Hogwarts çok zarar görmediği için okulda kalmanıza izin verilmiştir,tatil yapmamışlardır. Odanda tek başına otururken birisi kapını çalar.

"Gelebilirsin"

Sizin binadan olan bir kız odada girer.

"Draco seni kütüphaneye çağırıyor"

Kız başka bir şey demeden odadan çıkar ve sende çok oyalanmadan Draco'nun yanına gidersin. Onunla aranızda olan sey hâlâ karmaşıktır ve son olanlardan sonra tam olarak ne olduğunuz asla belli değildir.

Kütüphane.

"Beni çağırmışsın"

Draco sesini duyar ama kafasını kaldırıp sana bakmaz.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~impossible~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin