Şarkıyı biraz aşağıya bir daha koydum,orada dinlerseniz daha iyi olur💙
Sonunda balo günü gelmişti,Draco'nun seçtiği elbise üzerime tam oturmuştu.
Son kez aynadan kendime baktım,aynı binada olsaydık eminim ki Draco beni odamdan alırdı ancak aşağıya inmem gerektiğini biliyordum.
Odamdan çıkıp balo alanının merdivenlerine geldim,Draco hemen aşağıda beni bekliyordu.
Üzerindeki şık takım elbise resmen onu tanımlamıştı,mükemmel görünüyordu...
Merdivenlerden inerken beni hissedercesine hemen bana doğru döndü,bana ilk baktığı an gözleriyle tüm vücudumu ve elbiseyi tepeden tırnağa incelediği bakışlarından belliydi.
Ona yaklaşmama bir iki basamak kala elimi tuttu ve beni kendine çekip elimin üzerini nazikçe öptü.
"Kusursuz..."
Draco'ya bakıp gülümsersin.
-Draco'nun anlatımı-
Mükemmel görünüyordu... (İsmin) tam anlamıyla güzelliğin vücut bulmuş hali.
Güzel teninde parıldayan kırmızı parlak kumaşlı elbise sanki onun için dikilmiş gibiydi,vücut ölçülerinin içine elbise tam oturmuştu.
Kırmızı ruju güzel dudaklarında çok dikkat çekiyordu,gözlerinde yok olmak istiyordum resmen... Bu nasıl bir aşktı böyle,çok seviyordum onu...herşeyden,herkesten vazgeçebilecek kadar çok...
Onu kendime çekip etrafımda nazikçe döndürdüm ve bir elimi elinden çekmeden diğer elimi beline yerleştirdim.
"Bitirdin beni,çok güzelsin"
Bir elini Draco'nun yüzüne koyarsın.
"Çok şık olmuşsun,kusursuz görünüyorsum"
Draco gülümseyip öne doğru bir kaç adım atar.
Balo alanına geldiğinizde Harry'leri uzaktan çok net bir şekilde görebiliyordundur.
Harry sana uzaktan göz kırpınca içine az da olsa bir rahatlama gelir,ona gülümsersin.
Biraz etrafına bakındıktan sonra gözün size uzaktan bakan Oliver'a çarpar,çok sinirli olduğunu bakışlarından fark edebiliyorsundur.
Fred ve George'da sizden biraz uzaktalardır,onlar da seni görür ama çok kötü bir tepki vermeyeceklerini bildiğin için onlara da gülümsersin.
Fred yanınıza gelip sana bakar ve uzun bir ıslık çalar.
"Güzellik,gözlerimi kamaştırdın"