Szóval az outfitemet már láttátok. A mai program az
volt, hogy elmegyünk buliba. És így vissza gondolva nem biztos, hogy ha tudnám a következményeket akkor elmennék mert vér ciki volt az egész. Nah de kezdjük is.-Hallod Carl!-jövök lefele a lépcsőn és ugye Carl még nem látott.
-mon...wow-nézett végig rajtam.
-baj van?-kérdeztem idegörlően.
-semmi csak...mindegy, csak mond.
-szóval rájöttem, hogy anyának nem is mondtam, hogy együtt vagyunk.
-Nem?
-Hát nem.
-akkor hívjuk fel, mondjuk inkább te.
-gondoltam.-Na szia anyu!
-Szia kicsim, milyen Chikago?
-elég jó-néztem Carl-ra.
-Kicsim?
-mond anya!
-ki az a fiú mögötted?
-Hát anya ezért is hívtalak. Ő a barátom.
-Hogy hívják?-ezután következett az mintha egy kihalgatáson lettünk volna, de ez még annál is rosszab.
-Carl Gallagher-nek asszonyom-szólalt meg Carl.
-Jázmin!
-kicsit magamra hagynál ezzel a Carl fiú-val?
-Persze.-és csak most kezdődőtt az "igazi" kihalgatás. Fogalmam sincs miket kérdezgetett tőle de ha ezt kibírta akkor tényleg nagyon szerethet Carl.Fél óra múlva jött vissza hozzám.
-Na?
-Hát nem egy könnyű eset de sikerült meggyőznöm.
-Miről?
-Hogy együtt lehetünk.
-Miért nem engedte volna meg?
-Fogalmazzunk úgy, hogy nem éppen én vagyok a kedvence.
-uhh értem.Ezek után igazából semmi izgalmas nem volt. Na de a buliban...
9-kor elindultunk fél 10 re ott is voltunk. Én eléggé berúgtam, Carl akkor még nem de én tényleg nagyon ciki voltam. És ezt egészen másnap reggelig nem tudtam...
-Carl gyere menjünk a mosdóba.
-Jázmin ha ebbe beleegyezek te holnap reggel kinyírsz én pedig akkor nem bírok katonai suliba menni tehát nem.
-De Carl nem nyírlak ki menjünk.-volt ez kb hajnali 3-kor.
-Jázz inkáb haza menjünk és felüdj le pihenni.
-De nem vagyok álmos Carlll! Kérlek. Tebis akarod ugye?
-Jázz igen akarom, de nem mert holnap ki nyírnál érte úgyhogy gyere menjünk haza.
-ahjj jó menjünk.Végül hazaértünk de aludni nem nagyon aludtam csak kb 4 körül aludtam el. 8 kor keltem is. És miután Carl ezt az egészet elmesélte...hát baszki reagálni nem is tudtam nagyon semmit.
-Baszki boccs.
-semmi gond báár...szokták mondani,hogy részeg ember igazat mond.-Csak megforgattam a szememet.Nem mondtam még de ma nyaralni megyünk 2 napra.
Mármint ma és holnap este hazajövünk.
Fél 1-kor indul a gépünk...Dubai-ba. Igen eléggé költséges volt dehát belefért.
Carl még el ment futni. 10-kor ért haza, akkor be is pakoltuk a böröndjeinket.
És érzem, hogy lassan el fog jönni A "nagy nap" remélem értitek.
Elindultunk a reptérre 11-kor.
Egy és fél óra múlva szálltunk fel a repülőre. (És most outfitet nem bírok mutatni mert nem engedi)
Tehát így szálltunk fel a gépre de persze bőröndökkel.Nem nagyon számoltam hány óra volt az út és igazából nem is tünt olyan soknak mert Carl-lal elbeszélgettünk.
Délután talán olyan 3 óra fele értünk oda. A hot egyébként 5 csillagos volt, és persze vittük a macskát is. De a repülőútón eszünkbe jutott, hogy a macskának még nevet sem adtunk.
-Akkor legyen mondjuk Sanyi.
-Sanyi? Carl ténylég úgy akarod elnevezni a macskát, hogy Sanyi?
-Persze
-Akkor legyen Sanyi
Szóval miután leszáltunk a repülőgépről addig is körülnéztünk és csak utána mentünk fel a hotelszobába ami egyszerűen gyönyörű volt bár eléggé magasan voltunk mivel a 10.-re kaptunk szobát. És társult hozzá még egy erkély is. Amire megfogadtam, hogy ki nem megyek mert kissé tériszonyos vagyok. Kissé? Inkább nagyon. Na de a szobához társult egy nagy konyha, egy fürdő külön wc-vel, és maga a szoba egy nagy plazma tv-vel és egy szintén nagy francia ággyal. A hotelben egyébként még voltak medencék, kinti benti egyaránt, szauna, büfé és lift is mert mondjuk nem lenne a legjobb dolog gyalog felsétálni a 10.-re. Pakoltunk be fürdőruhát is szóval le mentünk medencézni. De ami utána történt...De ne haladjunk ennyire előre az időben. Tehát lementünk a kinti medencébe ahol csúszdák is voltak rajtam egy fekete bikini volt rajta pedig csak egy fürdőnadrág eléggé nagy csúszdák voltak egyébként és volt amin egyszerre 2 ember is le tudott csúszni, mi leginkább azokon csúsztunk. Aztán szaunázni voltunk, ahol már egyre forrósodott a hangulat (jó, tudom ez nem jó vicc). Aztán megnéztük a mi fürdőnben lévő jakuzzi-t, igen tényleg elég nagy a fürdőszoba. Még van benne egy fürdőkád és egy zuhanyzó. Hát nem kevés pénzbe került, de hát azért megérte.
-Carl hívnak!
-Ki az?-kiabált vissza konyhából.
-Fiona.
-Akkor vedd fel!
-Jó.-Szia Fiona!
-Szia Jázmin, Carl merre van?
-A konyhában miért?
-Csak gondoltam felhívlak titeket, hogy minden rendben e?
-mimden rendben, épségben megérkeztünk és most jöttünk ki a Jakkuzzi-ból
-Ja értem, a lényeg, hogy jól meg vagytok!
-Aha meg!
-Jólvan figyi! Adom Debbie-t nagykon akar veled beszélni privátban!
-okés nem baj!
-Szia Debs!
-Hali figyeld!
-mond?
-ugye nincs ott Carl?
-Nem most a konyhába van.
-oké figyeld Jázz most hajts rá!
-Gondolod?
-Nem gondolom, tudom. Carl nagyon szeret téged!
-tényleg?
-hát nem véletlen jött el veled Dubai-ban.
-Igaz.
-úgyhogy szerintem most tegyétek meg amit meg kell.
-Hát jó Debs remélem jól fog elsülni a dolog.
-Ne aggódj!- majd letettük. És egyébként tényleg nem volt miért aggódni.Mi még fürdő ruhába voltunk.
-Figyu Carl!-dőltem a konyhaszekrénynek ami Carl mellet van
-mond!-na és itt kezdődőtt el az a "baj", hogy én ezt most, hogy mondjam el?
-öhm...arra gondoltam...hogy..ugye én..még szűz vagyok!
-Igen?
-és, hogy tudod...talán mi ketten..izé..
-értem mire gondolsz.-mosolyodott el.-biztos ezt akarod?
-igen-mondtam határozottan majd megfogta a kezemet és az ágyhoz húzott (a függönyöket meg elhúztuk persze)Végül minden ruhadarab le került rólunk. Igazából nem volt olyan vészes. Egyfolytában nyögések hagyták el a szám...ahh a lényeg, hogy jó volt.
Aztán elmentünk fürödni.
Mivel, hogy elég későre járt csináltam egy kis vacsorát. És így összességében az egésznap elléggé nagy zűrzavarból és meglepetésből állt. De élveztem.
Végül elmentünk aludni.______________________________
Ez most szintén nem vol egy nagyon hosszú rész de már késő van és mindenképp kialartam rakni szóval sajnálom. És azt is, hogy egyre kevesebb időm van kirakni részeket de a napi egy nagyjából meg lesz legalábbis igyekszem. És a helyesírási hibákat még mindig elnézni. Nem hülye vagyok hanem csak gyorsan írok, hogy minnél előbb végezzek, meg ez így már rutinos. <3 puszaa a kövi részig❤💖
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes vagyok egy Gallagher-be
Romance"-Szia, Jázmin vagyok -Szia én Carl, Carl Gallagher- majd végignézett rajtam" Na helló irtó nagy fangörcsöt kaptam szóval ki kell írnom magamból. Egyébként imádom a sorit megéri megnézni. Lesznek benne 18+ részek És ocsmány beszéd És helyesírási h...