Asansörle laboratuvara indik. Sonra kapıyı açmak için sarı anahtarı yerine taktık, anahtarı çevirdik ve kapı açıldı. Laboratuvara giriş yaptık. Elif laboratuvarın ışıklarını yaktı, sonra etrafı araştırmaya başladık.
"E Kerem şimdi neyi bulacağız. "dedi Atakan.
"Efsaneler kitabı onu bulmalıyız."
"Burada bir sürü kitap var. Bulamak zor olacak. "dedi Caner.
" Ayrılalım o zaman. "dedi Ege.
"Aynen. Ayrılırsak daha çabuk buluruz kitabı. " dedi Elif.
İleride kitaplıklar vardı. Kitaplıklar L şeklinde bir görünüme sahipti. Ortasında ise bir çalışma masası ve 4 tane sandalye vardı. Sağımızda da kitaplık vardı. Ve iki koltuk vardı. Orta da bir masa ve koltuklar birbirine bakıyordu. Koltukların yanında ise bir şömine vardı. Solumuzda ise uzun bir masa vardı, üstünde ise birkaç kitap. Her masada 3 tane mum ve her duvarda 2 meşale vardı.
Caner ışıkları söndürdü, eline çakmağı aldı ve duvardaki meşaleleri yaktı. Bunu Gören Ege, Caner'e baktı. "Abi ne yapıyorsun sen? "
"Ortam gizem kokuyor. Bende meşaleleri yakarsam daha güzel olur diye düşündüm."
"Ah Caner ah! Neyse kitabı aramaya bakalım biz." dedi Ege.
"Caner, Ege, kerem siz ileriye bakın o tarafta çok kitap var. Ben sağa bakacağım. Atakan sende sola bak."
Emirlerini onayladıktan sonra Elif'in dediği yönlere baktık. Meşale ateşinde kitapları aramak gerçekten çok güzel bir his veriyordu. Derin bir araştırma yaptık onca kitabı raflardan indirdik, içine baktık.
"Caner sende durumlar nasıl? Kitapların üstünde ne yazıyor?"
"Abla yemek tarifleri yazıyor. İskender nasıl yapılır, gizli köfte tarifi ve çıtır patates malzemeleri... Bayağı da güzel görünüyor. Bu kitabı ben alabilir miyim? Mutfakta işime yarar. Her malzeme de yazıyor resmen. "dedi Caner.
"Yemek tarifi mi? Caneeeer! Başka ne kitaplar var?" dedi sinirli bir ses tonuyla Elif.
"Abla hiç kitap kalmadı. Bütün kitaplara baktım hepsi tarihi roman. "
"Burada da hiç kitap kalmadı her kitap tarihi roman ve birkaç edebiyat kitabı var." dedi Elif. Sonra Atakan'a baktı.
" Atakan sen bir şeyler bulabildin mi?"
"Hayır. Buralarda da çizgi romanlar var." kararsız bir duruşla etrafına bakındı.
"Mutlaka en ufak bir işaret bırakmışlardır." Gözlerimiz Caner ile buluşunca, eline çakmağı aldı. Bu sefer de masadaki bütün mumları yaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamak Senden Yaşatmak Benden 1
FantasyKeskin acıların sırrı yoktur. Yaşamak vardır, yaşatmak vardır. Sadece bir öfke kopardı içimde ki fırtınayı. Sadece bir bakış öldürdü o an bütün algı mı. Bir kaçış kovaladı bütün gerçekleri. Bir yol attı bizi uçurumun köşesine. Bir psikopat takıldı...