Otvoril sa výťah a bola tam tma. Žiadne svetlá, žiadne dvere, zvuky.
"Ľudia.... Už asi viem kde zomrelo to dievča."
Povedal Noah a svietil na krv."WUAAAAAA TAM JE TVAAAAAR!!!" Zakričala som a ukázala prstom. Vivi začala plakať.
"ONO SA TO KU NÁM BLÍŽIIIIIIIII" Zavrieskala Soňa.
"SVIETIŤ.NA.TO.HNED!" -Viki.
"AHHHHHHHHHHHHHH." - Vivi. Začali sme na to svietiť a ono sa to prestalo pohybovať.
"Choď preč choď preč choď preč choď preč." -Stellan.
"Preč hneď TERAZ." -Noah.
"ONO TO IDE PREČ! ĽUDIA MI ŽIJEME!" Zakričala som a usmiala sa. Vivien sa zo slzami usmiala ale stále plakala.
"Ideme ďalej?" -Noah.
"Dobre." - povedala Soňa a išli sme.
"Takže Viki a Soňa budú v predu ale Soňa bude mať baterku Soňa bude mať nôž a Viki meč. Ďalej bude Kiara a Vivi, Kiara bude mať lúk a Vivi rupskak s oblečením a baterku za nimi budú Teo ktorý bude mať baterku a Stellan budú mať rupsaky s jedlom a pitím. A na konci budem ja s Noahom, ja budem mať meč a Noah pištoľ s baterkou. Psi budú mať baterky a budú pri Teovy, Stellanovy Kiare a Vivien . Môže byť?" Zase som povedala plán a všetci prikivli. Išli sme, s baterkami.(Nehovor)
"Myslíte že tu niekto bude?" -Viki.
"Neviem." -Ja.
"Čo myslíš? Človeka alebo príšery alebo zviera?" -Kiara.
"Človek."-Soňa.
Ahojte
"Zase ty?"-Noah.
Áno zase ja.
Som rada že ste to prežili až tu.
Už len päť levelov a budete
môst odýst."VáŽnE" -Viki.
Nebuďte zlý.
"Mhm." -Ja.
Čaute
"Ahoj teta."-Vivi. Kiara sa len zasmiala a išli sme ďalej.
"Viete o tom že sme v nebezpečenstve lebo nič nevieme z tej tabuľky."-Ja.
"Iris tu sme stále v nebezpečenstve." -Viki.
"Čo keď ešte žije to dievča..." -Soňa.
"Tak potom čo bola tá krv? Menštruacia?"- Viki.
"No ty sa teraz tak chováš ako keby si mal deň pred menštruáciou." -Soňa.
"Ouuuu... Viki... 1/0 pre Soňu." -kiara.
"Tu sú samé deti." -Noah.
"Asi len mala menštruáciu, preto tá krv." -Soňa.
"To bola asi veľmi silná."-Viki.
"Hahah, to bolo ešte málo." -Iris.
"Ewww...."-znechutený Noah.
"Soni... Prečo si sa neprezliekla, stále máš na sebe to rozťahané a rozhrane oblečenie." -Iris.
"Lebo som nechcela, zabudla som." -Soňa.
"Prečo sú Stellan a teo tak potichu."- Vivi.
"Neviem." -Stellan.
"Mi sa sami rozprávame." -teo.
"A o čom." -Soňa.
"Minecraft." -Stellan.
"To ešte žije?" -Viki.
"Áno."-Ja.
"Ľudia sú tu dve cesty." -Soňa.
"Kde ideme?" -Noah.
"Niečo skúsim."-Viki.
"A čo?"-Ja.
"HEJ TETA!!" Zakričal Viki.
Áno?
"Kde máme íst? Aby sme prežili." -Viki.
Do prava.
"Ideme do práva."-Viki.
Išli sme do prava a uvideli svetlo. Nachvíľu sme zastali a poobzerali či na nás niekto nečiha. Ďalej sme sa pohli a uvideli sme v zadu päť entít. Chytili sme sa a začali utekať do dverí, skočili sme do nich a ocitli sme sa.....Ahojte ľudia. Ďalšia kapitola je tu! Aj keď trochu kratšia. A viem jednú vec.... Už nikdy nebudem písať horor, lebo.... Vy viete však sa pozrite na túto kapitolu. Ach jaj.... Tak čaute na ďalšej Kapče 👋👋👋👋👋.
Táto kapitola má 511 slov.
YOU ARE READING
Backrooms
AdventureVidela som to na Tiktoku aj na YouTube. Nejaká miestnosť kde sú príšerky? ha! ten Internet už nevie čo má vymyslieť. Ale keď sa to stalo tak už to nebola sranda.