Vikiho pohľad
Chytili sme sa a začali utekať do dverí, skočili sme do nich a ocitli sme sa v izbe kde bola voda a veľa poškodených nábytkov. Otvoril som oči a postavil sa. Iris pomáhala Sone vstať a Noah Vivien Kiare, Vilko a Tofi pili vodu, Teo a Ľubko sa tu poobzerali.
"Neviete kde sme?" Opýtala sa Soňa.
"Nikto tu ešte nebol! Ako by sme mali vedieť?!" Vybuchol som.
"Existuje internet." Povedal Noah a Kiara sa zasmiala.
"Zdechneme." Povedal som a chytil som sa za hlavu.
"Súhlasím s tebou." Prví krát so mnou Soňa súhlasila.
"Dobre poďme sa stadialto dostať. Tuna už nechcem byť ani sekundu." Povedala Iris a Vivi ju objala, Iris sa usmiala a otvorila dvere, tam bola chodba s oknami, keď sa pozrela von s okna začala rýchlejšie dýchať.
"Čo sa deje Iris." Prišiel som ku nej, triasla sa.
"Sme hlboko pod oceánom."
"Oh nie... To je tvoja fóbia." Pozrela sa na mňa a ja som ju pritiskol ku sebe, omotal som si svoje ruky okolo nej a zavrel oči, po chvíli ma tiež objala a keď sme sa odtiahli od seba usmiala sa na mňa, trochu sa začervenala ale ja som to neriešil. Otočil som sa a každý sa na nás pozeral.
"Mhm, súkromie?""Sme v jednej izbe aj keby si sa snažil nedostaneš žiadne súkromie." Povedal Noah a usmial sa. Ako to myslel? Iris išla ku Soni a ona ju objala a niečo pošepkala do jej ucha ona len viac začervenala a buchla ju do hrudníka, prešla ku ním Kiara a zasmiala sa. Už som ju neriešil a prišiel som ku Noahovy.
"To bolo pekné čo si spravil."
"Ty by si to nespravil?"
"Urobil, ale keby som ju miloval ako ty tak by som sa chopil každej šance."
"Ja niesom do nej!" Zašepkal som a on sa zasmial.
"Tak potom prečo sa červenáš?" Pozrel som sa naňho naštvane a odišiel som. Prišiel som ku Teovy a Stelanovy.
"Ahojte." Usmial som sa.
"Ahoj potrebuješ niečo?" -Teo.
"Nič len že budeme mať poradu."
"Mhm, a kde?" -Stellan.
"Tam pri stoličke." Ukázal som sa na stoličku a oni tam išli. Potom som išiel ku Kiare, Iris a Soňe a povedala som im o porade, oni súhlasili a išli na miesto, tam sa pridal aj Noah a Vivi a ja som prišiel ako posledný ku stoličke.
"Ťažke... Ako sa dostaneme von?" Opýtal som sa.
"Ja s Iris a Kiarou sme sa poobzerali a našli sme vzdušné blbosti." Povedala Soňa a Iris s Kiarou to priniesli.
YOU ARE READING
Backrooms
AdventureVidela som to na Tiktoku aj na YouTube. Nejaká miestnosť kde sú príšerky? ha! ten Internet už nevie čo má vymyslieť. Ale keď sa to stalo tak už to nebola sranda.