level 8

11 0 0
                                    

A potom sme sa ocitli na ulici, bola noc a boli tu pár domov. Viacero boli s bielymi stenami, dvoj poschodové. Poobzerala som sa a uvidela som dlhú cestu a na nej pár entít.

"Psst! Sú tu Entity". Povedala som a všetci sa postavili, ťahala som ich ku stromu a poobzerala som sa.
"Vidím dve domi, jeden väčší ale sú tam veľa entít a jeden menší kde není ani jedna Entita."

"Ideme do menšieho." Povedal Viki a Noah prikivol. Keď sme tam prišli snažila som otvoriť dvere ale nešli.

"Čo keby sme to skúsili oknom, prvé nech pôjde Iris, potom deti, ženy a potom vy dvaja." Povedala Tamara a ja som prikivla. Rozbili sme okno a vyliezla som do domu, bola som v obývačke a uvidela som zabarikádované všetko, toto okno neviem prečo nebolo ale mi ho zabarikádujeme.
Prvé išla Vivi, Ľubko,Teo, Kiara, Soňa, Tamara, Noah a potom Viki. Psi išli s Noahom. Zabarikádovali sme okno s gaučom a poobzerali sme sa.

"Mám škúsit svetlo?" Opýtal sa Stellan.

"Nie, priláka to entity." Povedal Teo a Vivi prikivla.

"Dobre, rozidte sa po dvojiciach a hľadajte jedlo a najbezpečnejšie miesto kde by sa dalo prespať a hlavne miesta skadiaľ by tu mohli prísť Entity, keď nájdete zabarikádujte to. A každá dvojica si zoberte jednu baterku." Rozišli sa a ja som išla s Tamarou a Soňou.

"Našla som kuchyňu, hľadajte nepokazené jedlo." Po pár minútach som našla konzervy a boli dobre, Soňa našla chleba ktorý bol trochu stvrdnutý ale postačia a aj Vifonky. Tamara našla dosť veľa fľaše vody a cukríki ktoré ešte budú týždeň dobré. Všetko sme zobrali a išli sme hľadať dvojice.

Našli sme Kiaru a Vivien ako niekoho hľadali.

"Máme ideálne miesto na spanie, dá sa tam aj zabarikadovať." Povedala Vivi a ja som prikivla. Išli sme tam a vyzeralo to takto:

 Išli sme tam a vyzeralo to takto:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Je to jedna miestnosť🥲.)

"Dobre... Sú tu tri postele a sme tu ôsmi"

"Prineste ďalších a nejak sa dohodneme." Povedala Soňa a Kiara odišla.

Po pár minútach všetci prišli a ja som povedala.
"Takže.... Musíme sa rozdeliť na trojicu, trojicu a trojicu." Začali sme sa baviť a po pár minútach sme sa rozhodli.
"Ešte raz, Noah bude zo svojimi sestrami v pravo, Stellan bude s Teom v strede a lebo už sa tam nikto nevojde.

"Iris neviem ako si si to predstavovala ale tam sa vojdú dvaja."

" .... "

"Tak spravme dve dvojice." Povedal Viki a Soňa s Tamarou sa na mňa pozreli.
"Budem s Vikim "

"Nemáš inú možnosť."

"Ja viem..."

"Dobre."

"Ale kto si zobere posteľ."

"Ja a Viki, vy si zoberte tu starú madračku na zemi, a prikryte sa zavesmy" usmiala som sa som si vzdychli, jedná otrhla zavesí a druhá si ľahla. Ja a Viki sme si tiež ľahli, ja som si ľahla na kraj, rýchlo sme zaspali.

(Nie je to ship)

Zobudila som sa a niekto bol na mne prilepený, otvorila som oči a uvidela som Vikiho hrudník.

"Zlez zo mňa." Povedala som ale stále spal. Snažila som sa ho odtlačiť ale veľmi sa mi to nepodarilo, vzdychla som si a zavrela oči. Po chvíli som počula ako sa dievčatá smejú a ja som len prekrútila očami.
"Ale ticho tam." Povedala som a oni sa začali smiať, nie! Dostali záchvat smiechu. Usmiala som sa lebo je to vtipné keď ti tam umierajú kamošky vďaka smiechu.

"Mmm" Viki zamručal a ja som si vzdychla.

"Už ma pustiš." Pustil ma a zavrel oči, ďalej chcel spať tak som ho nachala a po pár minútach som vstala. Noah už bol tiež hore ale Kiara a Vivi ešte nie.

"Čo keby sme sa tu išli popozerať?"

"A čo keby sme s tadiaľto už išli?" Povedal Noah a všetci sme prikivli. Po pol hodine keď sme boli prichystaný sme išli von z domu, išli sme zo zadu lebo v predu sú veľa entít.

Po pár hodinách chodenia sme počuli krik. Všetci sme zastali a pozreli sa kto to spravil, ale nikto sme nečakali že to bude Tamara ktorá utekala pár metrou za nami pred entitou, tvár mala mokrú od sĺz a potu. Už nám skoro dala ruku ale entita ju zobrala a ona začala jačat z plných pľúc.

"Pomoc!" Povedala, Noah vitiahol pištoľ a už to išiel zastreliť ale Entita odkusla Tamare hlavu. Krv začala striekať z jej tela, deti mali zavreté oči ale ja Viki a Noah nie. Zobrali sme deti a utekali sme sa s nimi skryť. Schovali sme sa a Entita po chvíli odišla. Všetci sme rýchlo dýchali, po pár minútach sme sa postavili a išli sme, museli sme, ináč by sme tak isto skončili. Uvideli sme dvere, tak sme sa pochytali za ramená a stúpili sme do výťahu.

Konce sú najťažšie písať, nie že by som sa s týmto príbehom nechcela rozlúčiť ale... Som lenivá a chcem začať písať ďalšie tri nové knihy 🥲. Toto ešte není koniec ale o 2 levely hej! Konečne ju dopíšem za pár mesiacov 💅.

Tak čaute na ďalšej Kapče 👋👋👋👋.

Táto kapča má 822 slov.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: 5 hours ago ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BackroomsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora