Noahov pohľad
"Ale každý vedel že by nikto nešiel! Do piče pusti ma za ňou! Ja ju nájdem a prinesiem ju! Živú alebo mŕtvu to je jedno! Ale ja ju nájdem a-a prinesiem..." Ukázal prstom kde ju zobrala ta príšera. Vzdychol som si a pozrel sa mu do očí.
"Dobre... Budeme ťa čakať na ďalšom levelu,
nájdeme si úkryt ale keď budeš preč viac ako tri dni pôjdeme ďalej bez teba. Nikoho nepustím s tebou.""Dobre"
"Nemáš šancu to dať sám, ešte sú štyri levely."
"Ja nebudem sám... Budem s Iris." Začal plávať preč a ja som nič iné nemohol robit len sa pozerať, po chvíli už bol ďalej tak som išiel bližšie ku Stellanovy a Teovy po chvíli všetci priplávali ku nám. Soňa, Kiara, Stellan a Vivi plakali.
"Zostaneme tu ešte chvíľu a potom vyrazíme." Bol som trvdý na nich ale potrebujeme sa stadialto dostať a keď budeme tu veľmi dlho tak prídu entiti. Po pár minútach keď si oddýchli a trochu sa ukľudnili opýtal som sa.
"Môžme íst? Tuna to nieje bezpečné." Niektorí prikivli a niektorý len boli ticho. Začali sme plávať hore aj so psami, po pol hodine sme uvideli vrchol. Niektorí už nevládali ale nevzdávali sa. Keď sme sa vynorili z vody uvideli sme dvere v strede ničoho, levitovalo to nad vodou.
"Dobre, pochytajte sa za ruky a skočime do dverí. Skočili sme do dverí a ocitli sme sa v jaskyni?"Dofrasa..."
"Sme v jaskyni, je malá šanca že nájdeme úkryt na tri dni." Povedala Soňa.
"Zostaneme tu. Je tu len jeden vchod preč. Keby išli Entiti zabijeme ich." Soňa a Teo prikivli. Otočil som sa ku deťom.
"Stellan a Kiara, naučíme vás bojovať, keď chceme prežiť budete aj vy bojovať." Stellan preglgol ale súhlasil, tak ako Kiara."Stellan ty si mladší takže teba budeme učiť s mečom, a ty Kiara s mečom ale potom aj s pištoľou." Povedala Soňa.
"Náš pes vie trhať, to nám pomôže."
"Mhm"
"Vivi, ty dávaj pozor na Vilka a pozeraj či tu nie sú Entiti, tu máš hračky." Dal som jej hráčky a išiel som ku Kiare, Soňe a Stellanovy.
"Takže Soňa vám ukáže ako sa bojuje s mečom. A vy sa to budete učiť." Prikivli a ja som išiel ku Teovy.
"A čo ty Teo?"
"Môžem dávať pozor na Vivi."
"Mhm môžeš íst."
Ja som išiel ku vchodu a pozrel sa že či tu niekto není. Nebol tak tak som išiel dnu.
YOU ARE READING
Backrooms
AdventureVidela som to na Tiktoku aj na YouTube. Nejaká miestnosť kde sú príšerky? ha! ten Internet už nevie čo má vymyslieť. Ale keď sa to stalo tak už to nebola sranda.