• 5 • Going To Be Ok

357 80 89
                                    

"نکن عوضی."

"نه!!تو یه عوضی هستی!"

مینگی با کسلی به یونهو و سان که بدون اینکه به مانیتور روبروشون نگاه کنن مشغول دعوا کردن بودن نگاه کرد.

"ساکتشون کنم؟"وویونگ آروم پرسید و آماده ی کتک زدن اون دو نفر مخصوصا سان شد.

"لازم نیست.فقط ویدیو رو پخش کن."مینگی دستور داد و دوباره به اون دو نفر زل زد.

"دهنتو ببند چوی سان!!"یونهو غرید و با پاش به ساق پای سان لگد زد.

"تو دهنتو ببند جونگ یونهو!!فکر کردی کی هستی؟"سان با عصبانیت بهش نگاه کرد و مشتی به بازوی یونهو زد.

حتی دلیل دعواشون رو درست نمیدونستن.

یونهو سان رو میزد چون به خاطر اون نتونسته بودن از اونجا برن و سان یونهو رو میزد چون تا وقتی فرصت رفتن داشت اینکارو نکرده بود.

بلاخره دست یونهو سمت موهای سان رفت و موهاشو توی چنگ گرفت.

"یااا توی لعنتی-"سان داد کشید و متقابلا موهای یونهو رو گرفت.

فیلم در حال پخش شدن بود ولی هیچکدومشون توجهی نداشتن.

"جداشون کن."مینگی زمزمه کرد و وویونگ به سرعت دست به کار شد.

قبل از اینکه موهای هم رو بکنن وویونگ بینشون قرار گرفت و طی یه چشم به هم زدن وارد دعواشون شد.

سان در حالی که از وویونگ بالا میرفت و پاهاشو دورش حلقه کرده بود موهای یونهو و وویونگ رو میکشید.

"تو-..یااا چوی ساااان داری چه غلطی میکنی؟؟"یونهو از درد داد کشید و سرشو چرخوند و همونموقع بود که بلاخره تونست ویدیو رو روی صفحه ی تمام سفید ببینه.

با چشمای گرد بدون اینکه دیگه دردی حس کنه به اتفاقاتی که میوفتاد خیره شد.

سان به محض دیدن اینکه یونهو توجهش به چیز دیگه ای جلب شده بود دستشو از توی موهاش بیرون کشید و همونطور که هنوز توی بغل وویونگ بود و پاهاشو دورش حلقه کرده بود به صفحه خیره شد.

کسی که برادرشو کشته بود درست توی اون فیلم بود..حتی اگر صورتش مشخص نبود ولی یونهو با دقت حرکاتش رو دنبال کرد.

نه.

نباید اینطور میبود.نمیخواست تماشا کنه.

از روی صندلیش بلند شد.موهاش به هم ریخته بودن و چتری هاش دیدشو تار کرده بودن.

"منو تا اینجا کشوندی که اینو نشونم بدی؟"از مینگی پرسید و دستشو مشت کرد.

با تمسخر خندید و به مینگی که از روی صندلیش بلند میشد خیره شد.

"به زور اینجا نگهم داشتی که چیزی رو ببینم که هر روز میبینم؟"

اون هیچوقت قتل برادرشو فراموش نکرده بود.

I'm The MFKIN' DEVIL (Yungi | Woosan)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora