Alfa? Luna?

114 14 0
                                    

Probudila me je neka muzika. Ustala sam iz kreveta i pogledala po sobi. Nije bilo nicega. Otisla sam u kupatilo da se istusiram i operem zube. Zavrsila sam u roku od 20 minuta.

Obukla sam uske farmerke kraljevsko plave boje i crnu majicu. Nokti su mi nalakirani crnim lakom. Stavila sam malo pudera da prikirijem oziljak na vratu i stavila sam kreon i maskaru. Na usne sam stavila svetlo rozi sjaj za isne.

Obula sam moje crne kožne starke. Kad sam izasla iz sobe sudarila sam se s jednim deckom. Cini mi se kao da ima 15 godina. Zgodan je i visok. Ali to mi nije mnogo privuklo paznju. Imao je plave oci,koje bi bile bele da su jos malo svetlije.

Decko me je jos jedom pogledao,a onda nastavio svojim putem.

Otisla sam u kuhinju,a tamo je bio pijan Veljko. Trebala sam da znam.
Veljko me je video i nasmejao mi se. Otisla sam do njega,sve vreme pogledom trazeci Nikolu. Brzo sam. Nasla,bio je na kaucu i zvalavio se s nekom devojkom koja je bila polu obucena.

Na sebi je imala neku haljinu koja joj otkriva pola dupeta. Ima plavu kosu,koja se vidi da je farbana,i špicaste nokte.

Pogedala sam opet u Veljka,samo da bih ga nasla kako se zvalavi s nekom devojkom. Htela sam da pobegnem,ali me me neko uhvatio za ruku. Okrenula sam se o videla onog decka s kojim sam se sudarila.

'Jesi li dobro?' pitao je
'Da,zar ne bih ja to trebala da pitam? Ti si taj koji je pijan.' rekla sam
On se samo nasmejao.
'Dobro sam i nisam pijan,ja ne pijem.. Bar ne toliko'rekao je
'Ok' rekla sam i pokusala da uzvucem ruku iz njegovog stiska.
'Zasto toliko zelis da pobegnes? Zasto je to sto je Veljko poljubio onu devojku toliko uticalo na tebe? I ovako ti on nije druga polovina.' pitao je.

Stajala sam tamo. Nisam znala sta da pomislim. Sta je druga polovina? O cemu se radi?

'Sta je druga polovina?' pitala sam,dok sam cekala odgovor sve vreme sam se igrala prstima

'Druga polovina ti je srodna dusa,to je neko bez koga ne mozes. A posto ti imas krv Alfa vucijaka ti ces ranije naci drugu polovinu. Da li znas zasto je ova zurka napravljena?' rekao je

'Ne' odgovorila sam mu

'Veljko te vodi u Ameriku. Ovo je zurka za tebe. Jer uskoro neces biti tu. Posto ovde nisi nasla drugu polovinu,tamo ces sigurno. Reci cu ti par teritorija. Blue Moon,Red Moon i Blue Blood u najjaci. Nadam se da tvoja druga polovina nije deo Blue Blood čopora. Imas srece sto bar nije Alfa. On vec ima svoju Lunu.' rekao je

'Sta je Alfa? I sta je Luna?' pitala sam. Kada sam to pitala mi smo stigli do moje sobe i pricali

'Alfa je glavni u čoporu. A Luna je njegova druga polovina. Alfa je uvek musko. On vodi racuna o tome da svi rade svoj posao u čoporu. A Luna je osoba koja je uvek uz svog Alfu,ona cuva zene i decu čopora.' rekao je

'Pomenuo si nesto da ja imam krv Alfe. Sta to znaci?'

'To znaci da su tvoji roditelji bili Alfa i Luna svog čopora. Ti imas krv Alfe. Zato se ranije promenis i ranije nadjes drugu polovinu'

'Hvala ti za sve sto si mi rekao. Ali zasto ne bi bilo dobro da mi druga polovina bude u Blue Blood coporu?'

'Jer je to najjaci copor. Oni ubijaju sve koji udju na njihovu teritoriju. Osim ako nisu druga polovina nekome. Ako zalutas na njihovu teritoriju i nisi druga polovina nekome iz copora, pa.. Onda ce te ubiti' rekao je.

Plasim se da necu preziveti,ali moram to uraditi. Mislim da je to jedini nacin da saznam.

'Okej. Ali kako se ti zoves?' pitala sam ga.

'Zovem se David'
Rekao je sa osmehom

'Pa drago mi je Davide,ja sam Ema.' rekla sam,uzvracajuci osmeh.
'Znam. Ovde te svi znaju' rekao je i izasao iz moje sobe..

Moram saznati sta su Alfa i Luna. Ali pre svega moram saznati sta znaci druga polovina i sta se desava s dve osobe kad se sretnu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Napokon sam nastavila pricu. Bila sam zauzeta pa nisam mogla da pisem.
Ako ima nekih gresaka recite.

Nadam se da vam se svidja.

Volim vas sve.
~Jelena

Emma's secret lifeWhere stories live. Discover now