Rastanak

104 9 0
                                    

I dosao je taj dan. Danas idem u Ameriku. A Veljko i Nikola ostaju. Nedostajace mi. Ali ne mogu ostati ovde.

Tamo ce me docekati neko,rekli su mi da je u pitanju zenska osoba. Ali mi nisu rekli nista drugo.

'Kada stignem tamo,kako da znam koga da trazim?' pitala sam

'Znaces po mirisu. Imaces utisak kao da znas taj miris. Jer u stvarnosti, znas ga. I znas tu devojku.' rekao je Nikola.

'Okej. Stvarno cete mi nedostajati.' rekla sam

Veljko me je zagrlio i pogledao me u oci. Gledali smo se u oci neko vreme,a onda je uradio nesto sto nisam ocekivala od njega,nikada.

Poljubio me je. I to ne u obraz.

Napravio je jedan korak dalje od mene i rekao
'Izvini zbog ovoga. Ali ovo je poslednja sansa da to uradim. I morao sam da ju iskoristim. Jer kad se vratis imaces svoju drugu polovinu. I tu nece biti mesta za vuka samca. Nedostajaces mi. Volim te.' tuzno se nasmejao i stao pored Nikole.

Nikola ga je zagrlio i pogledao u mene

'Nedostajace mi taj osmeh koji imas kad te Veljko zagrli ili taj osmeh koji se cini tako stvaran i te oci koje te nikad ne odaju. Te suze koje nikada ne padaju kada ima ljudi oko tebe. Ti oziljci na tvom telu koje mrzis,a ja ih volim. Jer oni su dokaz da si se borila za sve sto imas. I nedostajace mi ta tvoja osecanja,sreca,tuga,bol,patnja. Sve ce mi nedostajati. Jer ih vise nemas. Ili ih imas,ali ih ne pokazujes. Nedostajace mi sve tvoje. Nedostajaces mi ti.' Rekao je Nikola.

Onda sam se okrenula. I usla u avion. Ponosna na njih. Ponosna na sebe. Ponosna na svoje oziljke. Ponosna na svoju proslost. I spremna da ih ucinim ponosnina u buducnosti.

Jer zivim samo jednom. I uradicu sve sto je u mojoj moci da ceo zivot njih cinim ponosnima. Jer su oni uvek bili tu za mene. I nikad mi nisu okrenuli ledja kada su mi trebali.

Pogledala sam kroz prozor aviona koji polece. I videla svet iz druge perspektive. Videla svet sa visine. Videla sam svet onakav kakav stvarno jeste.

Videla sam koliko su ljudi zapravo mali,ali ih njihova dela cine velike. A takva zelim biti i ja. I bicu. Jednog dana. Obecavam.

______________________________

Uspela sam da udjem na ovaj wattpad. Odlucila sam da nastavim pricu. I pisacu kad god stignem. Nadam se da vam se svidja.
Volim vas

Jelena

Emma's secret lifeWhere stories live. Discover now