Izvinjenje

96 9 0
                                    

Otisla sam da trcim po zemlji i moram priznati teren za trcanje im je lep, mada bih volela da sam naisla na neko jezero da mogu da se odmorim. Trcala sam tri sata jurila zeceve i posle toga sam se umorna vratila u sobu u kojoj ostajem.

Legla sam na krevet i divila se koliko je udoban. Tonula sam u san kada je neko pokucao na moja vrata.
Razmisljala sam da li da pitam ko je ili da samo glumim da spavam.

Moje misli su prekinute jos jednim kucanjem i recima vodje copora.

'I know you are awake. I came to apologise for my behaviour back in the office. '

Zacudjena njegovim izvinjenem sam rekla samo par reci.

'It's okay. If you don't mind me I want to go to sleep.'

'That's fine with me'
Rekao je i otisao.

Lezala sam u krevetu dva sata pre nego sto sam napokon zaspala, razmisljajuci o Veljku i njegovom poljubcu.

Zelela sam da nikad ne nadjem svoju drugu polovinu,kao ni da Veljko ne nadje svoju drugu polovinu da bi mogli biti zajedno.

Ali i u tom trenutku znala sam da previse trazim.

Te noci sanjala sam najcudniji san.

Sofija me je jurila kroz sumu, skocila je da me uhvati i verovatno i ubije. Ali nije mogla. Bas kada je bila blizu da me uhvati oko mog tela se stvorio vatreni omotac.

Borile smo se dugo, ona nije odustajala, ali svaki put kad dodje previse blizu omotac se pojavio oko mene.
Probudila sam se skroz mokra i bleda. Osecala sam se kao da gorim. Primetila sam da sam imam opekotine po rukama i nogama. Otisla sam to kuhinje i pitala da li imaju led. Dobila sam led i krenula da se vracam u svoju sobu.

Svi su me gledali sa oprezom i sklanjali su se od mene. Jedna mala devojcica mi je prisla i povukla mi je sorc. Cucnula sam pored nje, a ona je samo pokazala na moje noge. Nisam znala sta da joj kazem pa sam samo rekla ocigledno i nadala sam se da nece zeleti da zna vise.

'I've burned myself a little. So I've got ice to make it better'
Devojcica se nasmejala i klimnula glavom onda se vratila pravcem iz kog je dosla.

Stigla sam do svoje sobe razmisljajuci sta je taj san znacio. I da li je uopste nesto znacio. Zelela sam da znam sve o tom snu, pa makar to bilo samo da je to obican bezazleni san koji nista ne znaci, zelela sam da budem sigurna.

Legla sam opet da spavam,ali ovog puta nista nisam sanjala. Samo sam gledala u crnilo oko mene i uzivala u tami i tisini.

Pisem dalje kad nadjem vremena, jer mi je raspored trenutno u haosu

Emma's secret lifeWhere stories live. Discover now