Sofijina zelja.

126 12 3
                                    

Zurka je gotova. Veljko i Nikola ne pricaju sa mnom. Zakljucali su se u svoje sobe i ne izlaze. Ne znam sta im je.

Pocela sam da spremam sav onaj nered koji su napravili. Krenula sam u kuhinju kad sam osetila neki cudan miris. Ali nije bilo nikakvih zvukova.

Izasla sam napolje i videla da nema nicega. Posle oko 30 minuta spremila sam sve. Osim Veljkove,Nikoline i moje sobe.

Krenula sam prema mojoj sobi kad je taj miris postao jaci. Dopirao je iz Nikoline sobe. Pokucala sam i cekala odgovor. Kad ga nisam dobila pocela sam da razmisljam sta da uradim. Prva stvar koja mi je pala na pamet je bila da razvalim vrata.

Sutnula sam vrata svom snagom i pogledala sobu. Na krevetu su bili Nikola i ona njegova devojka. Devojka je bila uplasena,a onda sam shvatila. Ona je obicna. Ona je obican covek.

Nikola me je sve vreme gledao i cekao moju reakciju. Kad ju nije dobio ustao je sa kreveta i odveo me iz sobe.

'Sta se desilo?' pitao me je. Cinio se pomalo uplasen

'Osetila sam cudan miris. A i nisam znala da je ta devojka covek. Zasto si s njom? I zasto ste ovde?' odgovorila sam mu,pomalo ljuta.

'Jel to Emanuela malo ljubomorna?? I ovde smo zato sto me je mrzelo da idem kod nje. Njeni roditelji su dosadni.' s

'Nisam ljubomorna. Mogao si otkriti nasu tajnu! Znas vrlo dobro da se Veljko pretvori u vuka cim oseti neki cudan miris! Sve si mogao da otkrijes! A i sta radis s njom? Sta ce biti kad nadjes svoju drugu polovinu?' vikala sam na njega. Znajuci da nas devojka nece cuti.

'Kako znas za druge polovine?' to je bilo sve sto je imao da mi kaze

'Nije bitno. Bitno je da znam. I ne morate kriti razlog zasto ste imali zurku i zasto idem u Ameriku. A znate,mogli ste mi bar reci da cete me uopste poslati tamo. ' rekla sam.

Zabadala sam kandze u svoje ruke. Moj vuk je zeleo napolje. Osecala se lose. Sve vreme je govorila da nas Nikola mora postovati. Ali ne znam zasto.

'Hteli smo da ti kazemo. Ali nismo imali kako. A i bolje je da odes tamo. Ovde nije sigurno za tebe. Sofija zeli da te ubije. Nas ne zeli. Samo tebe' rekao je. U njegovom glasu je bilo mnogo tuge.

'Okej. Ali mogu se izboriti sama za sebe.'

'Znam,ali ovako je sigurnije.' rekao je i zagrlio me

Uzvratila sam zagrljaj.

U tom trenutku je izasla Nikolina devojka i pocela je da vice.

'Nikola,kako mozes! Ostavio si me u sobi samo da bi me varao! Kako si mogao!' vikala je. A njen piskutavi glas je mnogo uticao na moju glavobolju.

'Ne varam te! Emanuela mi je kao sestra! Sada vidim koliko mi verujes! I ne deri se! Nekima od nas ovde smeta skičanje tvog glasa!' rekao je i krenuo sa mnom da me odvede u moju sobu,jer nisam mogla da hodam.

'Ugh!' sada je vec bila iznervirana,ali je ipak uzela svoj kljuc od auta i otisla.

'Napokon' Nikola je rekao. Ocigledno je i njemu smetala u nekim trenutcima.

Ali sta da radim? Sofija oce da me ubije,zato moram u Ameriku,a i zbog druge polovine. Sta bih ja trebala da radim do tad? Veljko i Nikola ce me zavezati za krevet ako probam da izadjem. Tako da ne mogu uraditi mnogo toga.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Napisala sam 2 dela danas. Na neki nacin da se iskupim za sve to sto nisam pisala.

Nadam se da vam se svidja.

Volim vas
~Jelena

Emma's secret lifeWhere stories live. Discover now