Kai Parker

305 15 26
                                    

Herkese iyi günler

Nasılsınız?Umarım iyisinizdir

●●●

Küçük Salvatore olarak abilerini ziyaret etmeye gitmiştin.Ve şuan kapılarının önünde idin.

Kapıyı çaldığında tanımadığın biri kapıyı açtı.

?:Sen kimsin?

Y/n:Asıl sen kimsin?

?:İlk ben sordum

Tanımadığın adam ile konuşurken Damon ve Stefan kapıda belirdi.

Stefan:Y/n!

Stefan hemen sana sevgi dolu kucaklamasından verdi.Damon'da kucaklamanıza katıldı.Sonra tanımadığın adama döndün.

Y/n:Bu kim?

Damon:O mu?Kai Parker.Maalesef bizimle kalıyor

Stefan:Umarım yakında gider

Kai:Ne kadar ayıp

Evin içine girdiğinizde eskiden kaldığın odana çıktın.Arkandan da Kai çıktı.

Y/n:Sen niye geliyosun?

Kai:Odama çıkıyorum.

Odana girip kapıyı kapattın.Sonra tekrar kapı açıldı.

Kai:Yeni oda arkadaşım sen misin?Çok sevindim

Y/n:Ne diyosun be?Burası benim odam zaten.

Kai:Stefanlar bu odayı bana verdi

Y/n:Off senle uğraşamam

Aşağı indin.Stefanlar viski içerken sende bir bardak aldın ve viski doldurdun.Salvatorelar ve viski aşkları...

Y/n:Bu Kai denen çocuk sinirlerimi bozuyo

Stefan:Bizimde...Ama bir zaman sonra alışıyorsun

Damon:Alışmadan gider umarım

Aşağı Kai indi.Elinde de cips paketi vardı.Senin yanına oturup cips yemeye başladı.Sana da uzattı.Sende içinden biraz cips alıp yemeye başladın.

Kapı çalınca Damon kapıya baktı.Elena ve Bonnie gelmişti.Onlarla daha önceden tanışmıştın.Ama Elena'yı hiç sevmemiştin.

Bonnie:Nasılsınız diye bakmaya gelmiştik

D

amon:İyi olmaya çalışıyoruz Bon bon

Kai:Ben gayet iyiyim

Stefan:Olmasan şaşarız

Kai:Duyamadım

Stefan:Boşver

Elena:Neyse şimdi biz gidelim.Daha Caroline ile alışverişe gidicez

Y/n:Gelmene zaten gerek yoktu tatlım

Sahte bir gülümseme ile el salladın.Bonnie ve Elena gidince koltukta iyice yayıldın.Kai'de senle birlikte koltukta yayıldı.

Stefan:Benimde gitmem lazım

Damon:Bende geliyorum

Y/n:Ben?

Stefan:Evde Kai ile kal

Y/n:Ne!?Hayır

Kai:Bakıcıya ihtiyacım yok

Damon:Sana sormadık zaten.Y/n, Kai ile kal

Bıkkınlık ile kardeşlerini onayladın.

Damon ve Stefan evden çıkınca Kai'ye döndün.

Y/n:Aç mısın?

Kai:Hemde çok

Y/n:Bende açım...O zaman ben mutfakta bir şeyler yapıcam.Sakın beni rahatsız etme!

Kai 'tamam' der gibi seni onayladı.Sen mutfağa geçtin.Dolabı açıp bakındın.

Y/n:Dolap değil kan bankası sanki

En azından makarna yapabilirdin.Onun için malzeme vardı.

Hemen suyu ocağa koydun ve güzel bir sos hazırladın.Su kaynayınca makarnayı tencerenin içine döktün.

O sırada seni izleyen Kai'den habersizdin.Seni sırıtarak izliyordu.Galiba senden etkilenmişti...

Makarnayı süzgeçten geçirip tabaklara koydun.Üzerine de sosunu koydun ve masanı üzerine koydun.İki bardağa kola doldurup onlarıda masaya koydun.

Kai hızlı hareketler ile masaya oturdu ve yemeğe başladı.

Y/n:Arkandan kovalayan yok

Kai:Olsun

Sende yemeğe başladın.

Kai yemeğini bitirince hemen salona kaçtı.'İnsan bir masayı toplamaya yardım eder' diyerek masayı topladın.

Sonra bir ses geldi.Hemen salona gittiğinde Kai'nin bir şişe kırdığını gördün.Piskopat diye düşünürken Kai'nin kan olmuş eline baktın.Damarların ortaya çıkmıştı.Hemen arkanı döndün.

Y/n:Sen piskopat mısın!?Şişe kırıp elini kesmekte ne demek!?

Kai:Yanlışlıkla oldu

Y/n:Uzaktan bakınca hiç öyle gözükmüyo

Kai:Yakından bak o zaman

Kai sözlerinin üzerine sana yaklaşıp elindeki kanı gözüne tuttu.

Y/n:Tamam ben odama çıkıyorum!Sende buraları topla ve sil

Kai:Temizlik bana göre değil

Y/n:İyi be!Ben temizlerim

Kai:O zamana kadar bende elimi sargı bezi ile sarayım

Kai eline sargı bezi sarmak için yukarı kata çıktı.Sende yerdeki cam parçalarını topladın.Sonra da bir bez ile yerdeki kanı sildin.

O sırada Kai aşağı inip koltukta uyudu.'Uyuyunca masum gözüküyor' diye düşündün içinden.

Kai'nin üzerini örtmek için bir örtü aldın ve Kai'ye yaklaştın.Tam üstünü örtücek iken Kai elleri ile seni kendine çekti.

Çok yakındınız.Ama yakınlık ikinizide rahatsız etmiyordu.

Kai sana yaklaştıkca seni sıcak basıyordu.Kai ile dudaklarınız birleşti.Sende ona karşılık veriyordun.

Siz öpüşürken sizi izliyen abilerinden habersizdiniz.

Bb aşkolar

Tvd ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin