Yaşama sevincin ölmüştü.Seni yaşama bağlıyan adam ölmüştü.Stefan'nın ölmüştü.1 yıl sonra anca kendini toplamıştın.O sırada Caroline ve Klaus evlenmişti.Elena ve Damon hayatlarına devam ediyordu.Sense boşluktaydın...
Caroline seni New Orlaens'a çağırmıştı.Sen ne kadar itiraz etsende Caroline kabul etmemişti.O yuzden şuan bavulunu hazırlıyordun.Çekmeceden eşyalarını alırken Stefan ile birlikte olduğunuz fotoğraf dikkatini çekti.
Flashback
Stefan ormanda sincap avlarken sende yanında bekliyordun.İnsan kanı içmesini öneriyordun ama o deşici olmaktan korkuyordu.
Y/n:Stefffffff hadi ama!
Stefan:Tekrar deşici olamam.
Y/n:O zaman benim kanımdan iç
Stefan:Ne?
Saçlarını sol tarafa atıp boynunu açığa çıkardın.Stefan sana şaşkınlıkla bakıyordu.
Stefan:Emin misin?
Y/n:Tabiki de
Stefan temkinli bir şekilde sana yaklaştı.Ardından dişlerini çıkarıp boynundaki kanı içmeye başladı.Yeteri kadar içtiginde durdu.Sonra yanınızda olan şelaleden seni attı.Ardındanda kendi atladı.
Y/n:İyi mi yaptın şimdi?
Stefan:İslak daha seksisin
Y/n:Hmmmm ama sen hiç seksi degilsin
Stefan:Alınıyorum suan
Y/n:Şaka şaka aşırı seksi oluyorsun
Stefan seni öpmeye basladı sende karşılık verdin o sırada -hâlâ nasıl çalıştığını bilmedigin- telefonun çaldı.Arayan Damon'dı.Bu adam neden her anınızı bozuzuyor diye düşündün.Sonrada meşgule attın.Aklına gelen fikir ile telefonunun kamerasını açıp Stefan ile fotoğraf çekildiniz.Ayni anda ıslak,seksi ve aptal gözüküyordunuz.
Flashback end
Aklına gelen anı ile acı bir gülümseme yerleşti yüzüne.Belki de senin kaderin bu idi.Sevdigin kişileri hep kaybediyordun. Düşünceler içinde bavulunu kapattın.
Y/n:Bekle beni New Orleans
Arabana binip yola çıktın.Arabada eğlenceli bir şarkı dinliyordun.Yol boyunca sadece şarkı dinlemiştin. En sonunda New Orleans'a gelmiştin.Telefonunu çıkarıp Caroline'nı aradın.
Y/n:Bak barbie ben şuan New Orleans'dayım bana konum at
Care:Sanada merhaba Y/n ve konumu atıyorum.
Caroline'nin attığı konuma gitmiştin.Kapıyı çalmak ve çalmamak arasında kaldın.En sonunda kapıyı çaldın kapıyı Caroline açmıştı.Birbirinize sıkıca sarıldınız.Sonra Caroline seni içeri davet etti.Anlaşılan evde sadece Rebekah ve Freya vardı.Kızlar olarak hep birlikte sohbet ettiniz.
Care senin onlarda kalmanı söyledi hatta sana bir oda bile ayarlamıştı.Onu kıramadın ve kabul ettin.Galiba herkes evlenmişti.Rebekah,Marcel diye biri ile evlenmiş.Freya bile evlenmişti.Siz kızlar konuşurken Mikaelson erkekleri gelmişti.Hepsi ile selamlaştın.Bütun herkes sana baş sağlığı diledi.Boyle olunca gözlerin dolmuştu.
Kimseye belli etmeden tuvalete gittin.Elini yüzünü yıkayıp aynadan kendine baktın o sırada ayak seslerinden birinin kapida oldugunu anladın.Tuvaletin kapısını açtığında Elijah ile karşılaştın.Sana birşey demeden sarıldı.Sadece sarıldı...Sen goz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başladın.Bunlari hakketmemiştin.
Aşağıdan sesleri duyan Mikaelson ailesi üzülmüştü.Hatta Klaus'un gözleri dolmuştu.Sonuçta onun eski dostuydu.
Elijah senin saçlarını okşamaya başladı.İkinizde ağzınızı açmıyordunuz.Sadece sarılıyordunuz.Bu bile seni rahatlatmaya yetiyordu.Elijah saçlarına buse kondurdu.Sanki hasret gideriyordu.
Elijah senin elini yüzünü yıkamana yardim etti.Sonra beraber aşağı indiniz.Herkes sessizdi.Kimse ağzını açmayınca konusmaya başladın.
Y/n:Hadi ama sessizce oturucak mıyız?
Kol:Y/n haklı hadi bir şeyler yapalım
Care:Mesela?
Rebekah:Bar?
Y/n:Cok iyi fikir
Care:O zaman bara gidiyoruz.
Akşam barda eğlencenin dibine vurmuştunuz.En son eve geldiginizde herkesin yüzünde güller açıyordu.Uykusu gelen herkes uyumaya gitmişti.Sende bahçede dolaşmaya başlamıştın.
Elijah yanına geldi.Beraber yürürken ağzını açıp kapattığını gördün.Sanki birsey diyecekti ama diyemiyordu.
Y/n:Evet Elijah dinliyorum
Elijah:Onu çok mu seviyordun?
Y/n:Çok seviyordum...
Elijah başını eğdi.Sonra elini senin omzuna yerleştirdi.Onun bu hareketi ile senin resmen her yerin yanmıştı.Sonra ona döndün.O da seni tarafına dönünce gözleriniz birleşmişti.
Elijah:Özür dilerim...
Y/n:Neden?
Elijah:Eski olaylardan dolayı
Y/n:Unuttum gittim bile...
Elijah sana yaklaştı.Sende ona yaklaştın.Sonra beklenen o an gerçekleşmişti.Yani dudaklarınız birleşmişti.Sanki yıllardır birbirinizi arzuluyormuş gibiydiniz.Elijah'dan ayrılıp ona dondün.Sen konuşmadan o hemen atılmıştı.
Elijah:Seni hiç bir zaman sevmeyi bırakmadım.Hep seni bekledim.Seni seviyorum
Y/n:Bende seni seviyorum Elijah
İkinizde birbirnize gülümsediniz.Stefan ile mutlu olamadınız ama Elijah ile belki mutlu olabilirdiniz...
Duygulandım amk
Umarım beğenmişsinizdir