Merhaba asko kuskolar
Nasılsınız?
●●●
Birkaç yıl önce Elijah ile bir ilişkin olmuştu.Ama Elijah gidince ilişkiniz bitmişti...Galiba.Bu arada da Stefan ile evlenmiştin.Hatta şuan Stefan'ın çocuğunu taşıyordun.Stefan insan ol
Şimdi ise Josie ve Lizzie'ye bakıyordun.
Küçük bücürler ile bahçede kovalamaca oynuyordunuz.Sen hamile olduğun için pek koşamıyordun ama kızlar bunu sıkıntı etmiyordu.
Lizzie:Y/n teyze annemin yanındaki adamlar kim?
Lizzie'nin eli ile gösterdiği yere bakınca Elijah,Klaus,bir çocuk ve tanımadığın bir kadın gördün.Kadın biraz tanıdık gelmişti sana.Kurt kızdı ya.Nasıl unuttum!diye söylendin.
Yanlarında da Salvatore kardeşler vardı.Lizzie koşarak onların yanına gidince hemen Stefan'a sarıldı.Josie ise tanımadığı çocuğun yanına gidip tanışmaya çalıştı.Sende onların yanına gittin.
Y/n:Ne güzel süpriz
Elijah:Öyle
Care:Y/n kızlara baktığın için sağ ol
Y/n:Ne demek Care
Josie,Stefan'nın kucağından inip annesine sarıldı.Stefan'da elini senin beline sardı.Elijah ile göz göze gelince hemen başka tarafa döndün.
Stefan'lar ile evinize doğru yürüyüp içeri girmiştiniz.Evinizin her yerinde fotoğraflarınız vardı.
Arkadaşların ve daha çok Stefan ile olan fotoğraflardı.
Herkes salondaki koltuklarda yerini almıştı.Çocuklar ise oyuncaklar ile oynuyordu.
Y/n:Kahve içer miyiz?
Hayley:İçeriz
Care:Evet.İçeriz
Herkes kahve içmek isteyince mutfağa gittin.Arkandan da Stefan gelmişti.
Sen hamile olduğun için sana hep yardım ediyordu.
Örnek koca ve baba adayı
Salonda
Salondaki kimsenin sesi çıkmıyordu.Sadece çocuklara bakıyorlardı.Lizzie,Hope'ye yeni bir kardeşi olacağını söylüyordu.
Lizzie:Yeni bir erkek kardeşimiz olucak
Josie:Hayır!Kız olucak!
Herkesin bakışları Caroline ile buluşmuştu.
Care:Ne?
Klaus:Hamile misin?
Care:Hayır...Y/n hamile
Bu cevap herkesi şaşırtmıştı.Çünkü senin karnın normal duruyordu.Ama daha 1 aylıktı bebek.O yüzden karnın belirgin değildi.
Ve Elijah aralarında en çok şaşırandı...
Flashback
Elijah ve sen şöminenin karşısında oturuyordunuz.Sen o zamanlar vampirdin.Ve Elijah sana yardımcı oluyordu.Sonradan birbirinize açıldınız ve şuan sevgiliydiniz.
Elijah'ın göğüsüne kafanı yaslayıp konuşmaya başladın.
Y/n:Keşke insan olsaydık...
Elijah:Neden?
Y/n:Küçük bir Mikaelson olmasını isterdim
Elijah:Bende isterdim...