hello tvd aşıkları bugün yanımızda piskopat bir parker var.Umarım beğenirsiniz
...
İşten çıkıp eve yürüyordun.O sırada izlenme hissine kapıldın ve arkanı döndün ama kimse yoktu.Tekrar döndüğünde önüne bir adam çıktı.Korku ile geriye sıçrarken adam sadece sırıtıyordu.Bu sırıtış baya ürpertici idi.Adam sana doğru adım atınca sende adımlarını geriye attın.
Y/n:Kimsin?
Kai:Ben Kai ve sende Y/n'sın.Biliyor musun?
Y/n:Neyi?
Kai:Hiç değişmemişsin.
Kai sözlerinden sonra sana daha çok yaklaştı ve saçlarına ellini uzattı ama sen hemen çekildin.Kai korktuğunu anladı ve bir adım gerileyerek konuşmaya başladı.
Kai:Merak etme sana asla zarar vermem.
Y/n:Ne tür bir sapıksın sen!
Arkanı dönüp yürümeye yeltendin ama Kai senin kolundan tuttu.Bir anda acı ile yere düştün.Kai endişe ile konuşmaya başladı.
Kai:Özür dilerim.Özür dilerim.İsteyerek olmadı.
Seni yerden kaldıracaktı ama sen ondan uzaklaştın ve ona doğru bakarak.
Y/n:BİRAZ DAHA BURDA DURURSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!
Dediklerinden sonra dişlerini ortaya koydun..Kai bu hareketinden sonra sana baktı ve arkasını dönüp gitti.Tabi yine karşına çıkacaktı...
Evine doğru yol alırken Kai denen adamın nasıl seni tuttuğunda acı verdiğini çözmeye çalışıyordun.Sen bir vampirdin öyle kolay canın acımazdı.Düşünceler içinde evine girdin.O sırada gelen ses ile vampir hızınla mutfağa gittin.Gördüğün kişi ile dona kalmıştın.Bu adam nasıl evine girmişti?Adamı boynundan tutup duvara yapıştırdın ve dişlerini çıkarttın.Adam sana gülümseyerek bakarken sen ona öfkeyle bakıyordun.
Y/n:Evimde ne işin var!
Kai:Sakin ol
Sakin ol derken senin saçlarınla oynamaya başladı.Sonra bir anda kafanı tuttu.Ne olduğunu anlamadan gözlerin kararmıştı.
1990
Kai ile büyü konusunda çalışıyordunuz.Senin sayende az çok kimsenin gücünü emmiyordu.Bu onun için büyük bir şeydi.Hem seninle vakit geçiriyor hem de büyüsünü düzgün kullanmayı öğreniyordu.
Yine büyü çalıştığınız bir zamandı.Sen kan torbalarından bir kaçını emerken Kai'a tavsiye veriyordun.O da seni zevkle dinliyordu.
Aranızdaki ilişki biraz garipti.Ama kesinlikle ikinizde birbirinizi seviyordunuz.Bunu bildiğiniz halde ikinizden biri hiç adım atmadı. Ta ki bugüne kadar.
Y/n:Kai umarım evleneceğin kişi bana benzer.Yoksa seni hiçbir kadın çekmez.
Kai:Belli mi olur...Belki sen olursun
Y/n:Bu bir evlenme teklifi mi?
Kai:Nasıl algılıyorsan...
Kai aranızdaki mesafeyi kapatıp sıcak dudaklarınızı birleştirmişti.Sen ayaklarını onun beline sararken o da ellerini senin belline sarmıştı.Öpüşmeleriniz derinleşirken Kai senin üstünü çıkarmaya çalışıyordu.Sende istekli bir şekilde onunkini çıkarıyordun.
Hiç bitmesini istemeyeceğin bir gece yaşayacağınız kesindi..
günümüz
Kai ile olan anıların teker teker kafana yükleniyordu.Yatağından hızlıca kalkıp aşağı indiğinde Kai'nin pankek yapıp masaya koyduğunu gördün.HIzlıca onun boynuna atladın.O da mutlu bir şekilde sana sarılırken aklındaki o soruyu dile getirdin.
Y/n:Neden her şeyi unuttum?
Kai:Çünkü yaptığım şeyleri affetmeyecektin.Zaten affetmedin de
Y/n:Ne?
1994
Olanları öğrendiğinde beyninden vurulmuşa dönmüştün.Kai kardeşlerini öldürmeye çalışmıştı.
Y/n:Neden Kai!?Neden böyle bir şey yaptın!?
Kai ifadesiz bir şekilde suratına bakarken sen yerinde duramıyordun.
Y/n:Aman Tanrım sen bir piskopatsın ve ben sana yardım ettim.Olacakları bilseydim asla sana yardım etmezdim!
Kai kafandan tutuğu gibi bütün hafızanı silmişti ve sana veda etmişti.Belki bunları yapmasaydı daha güzel olabilecekti...
günümüz
Y/n:Şİmdi hatırladım.Sen gerçekten piskopatsın.
Kai.Ama senin piskopatın.
Y/n:Şebeklik yapma lütfen
kKai:Tamam yapmam
Y/n:O zaman şimdilik hasret giderelim sonrasına bakarız.
Kai:Tamamdır.
Kai'nin eşsiz tat da ki dudaklarından buse kondurduktan sonra pakeklerin tadına baktın.Yediğin en güzel pankekler diye içinden geçirirken Kai seni gülümseyerek izliyordu.
END BACILAR