'27'

2.1K 235 364
                                    

jerry
geldim ben

19.25, iletildi.

19.26, görüldü.

tom
jşmin

jimin

aşkım

jerry
ne

bebeğim iyi misin

noldu

tom
özüe dilerim içme saatimizi bwkleyemedim

ki zaten

bir daha içmezsin ki benimle

jerry
neden böyle konuşup duruyorsun

bak yoongi

ne olursa olsun

bu her ne olursa

ciddiyim

kaç kere tekrarlayayım daha

seni asla bırakmam

hiçbir şey sana olan aşkımın önüne geçmez

geçemez

bu kadar emin konuşuyorsam bir bildiğim vardır değil mi

bu yüzden artık tereddüt etme ve ne saklıyorsan anlat bana

aşkım
19.29, görüldü.

tom
bana gel
19.34, görüldü.

yüz yüze anlatamam sanıyordum ama seni görmem lazım

böyle yazarak gerçekleri tam anlamıyla ifade edebilir miyim bilmiyorum

son kez göreyim seni |

benden gideceğini biliyorum |

jerry
bir şey istiyor musun

tom
sadece sen lazımsın bana
görüldü.

××

yoongi'nin, biraz kafam güzel olduktan sonra anlatacağını söylediği için onun isteği üzerine önümdeki şişeyi son hızla bitirmeye çalışırken o dizlerime yatmış, gri eşofmanımın üzerinde desenler çiziyordu. şişeyi kavramayan sol elim yumuşacık kahverengi saçlarında geziniyor ve her hareketinde şampuanının mis kokusunu burnuma dolduruyordu. arada parmaklarım çillerine yöneliyor, minik burnunun üzerinden kayıp öpmeye doyamadığım dudaklarında konaklıyordu. parmak uçlarım dudaklarına değdiği her an ise onlara küçük öpücükler bırakıyordu ve bunu her yapışında gözlerim doluveriyordu.

yoongi'yi gerçekten çok seviyordum. onun da beni çok sevdiğini biliyordum, hissediyordum. onun hakkında en ufak şeyi bile düşünsem kalbim patlayacak gibi oluyordu. içim içime sığmıyordu birlikte vakit geçirdiğimiz zamanlarda. basit bir market alışverişi yapsak bile onunla olduğum için dünyanın en mutlu insanı gibi hissediyordum. tüm düzenimi, alıştığım şeyleri, işimi onun için bırakmaya hazırdım. onun için kendimi bile feda ederdim.

anlamadığı şey buydu. onu ne kadar çok sevdiğimi bilmiyordu ve sakladığı şey yüzünden beni kaybedeceğinden korkuyordu. ya da bana bir zarar geleceğinden. ondan gelen şey beni gocundurmazdı. bunu da anlamıyordu.

born to die ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin