Zborul de zece ore a părut o viață întreagă. În timp ce oamenii lui Luca s-au întins în jurul avionului, el a rămas lângă mine.Au încercat să discute despre afaceri cu el, să-i atragă atenția. Dar el le-a spus pur și simplu.
-„prioritatea mea acum este ea". Călătoria lungă îmi dă timp să mă gândesc.
Dacă Luca ar fi vrut să mă rănească sau chiar să mă vadă moartă, nu m-ar fi tras din casă. Nu și-a ignorat oamenii. N-ar sta aici și mă ținea de mână ore întregi, într-o ultimă încercare de a găsi mângâiere, fie că era pentru mine sau pentru el. Nu cred că vrea să mă rănească. Poate că asta vrea să cred.
Poate că încearcă să ofere un fals sentiment de securitate. Dar dacă nu joacă un joc? Dacă el chiar încearcă să mă țină în siguranță, așa cum a spus el? Poate ar trebui să-i dau o fărâmă de încredere.
Poate pot vedea dincolo de monstru și în schimb să văd omul.
Avionul aterizează și toți bărbații, mai puțin Gio și Antonio, pleacă. Cei doi așteaptă ca Luca să-și pună mâna pe partea mică a spatelui meu și să mă escorteze din avion înainte de a ne urma în spatele nostru.
O rulotă de SUV-uri ne așteaptă pe pista de zbor privată. Oamenii lui se despart în multele mașini.
Unul dintre bărbați ține deschisă ușa din spate a unuia dintre vehicule și Luca mă introduce înăuntru.
Încă o dată îmi ia mâna în a lui odată ce s-a așezat pe scaunul lui. Degetul mare îmi freacă cercuri absente pe dosul mâinii mele.
-"Unde mergem?" Întreb în timp ce peisajul din afara mașinii se transformă dintr-un centru oraș într-un oraș mai îndepărtat.
- „Casa mea", îmi spune el, „il Castello di Manfredonico".
-"Locuiești într-un castel?" îl întreb eu, total confuză.
-„Acolo am crescut", corectează el.
-„fratele meu locuiește acolo acum".
-„Nu știam că ai un frate", îi răspund.
-„Am doi. Îl cunoști pe singurul meu frate Antonio, fottuto idiota", spune el.
- „și fratele meu cel mic se numește Enzo". (Idiotul dracului)
- "Ești aproape?" ma intreb. Nu știu de ce, dar sunt curioasă. În acest decor sucit, Luca pare atât de uman.
-„Antonio trăiește doar pentru că este fratele meu", spune el scurt.
-"Și Enzo?"Împing.
-"Am încredere în el mai mult decât oricine din lume. De aceea este aici", îmi spune el,
-"veghează la afacerile de aici când sunt la New York".
-" Îl voi întâlni?" Întreb. Pe buzele lui Luca se formează un zâmbet.
-„nu-ți ajunge un DiSilva, angelo?" Îmi dau ochii peste cap înainte să mă întorc spre fereastră.
-„Da, îl vei întâlni", oftă el.
Mă smulge de mână pentru a-mi atrage atenția asupra lui. Când mă uit înapoi la el, el zâmbește strălucitor.
-„Saremo lì tra qualche minuto".vorbește pentru prima dată bărbatul care conduce. (Vom ajunge acolo în câteva minute)
-„Grazie", spune Luca înainte să se întoarcă spre mine. (Mulțumesc)
-„Majoritatea oamenilor mei de aici nu vorbesc engleză", explică el.
CITEȘTI
Dansează pentru mine
RomanceDon Luciano DaSilva este cunoscut pentru nemilosirea sa. Ca lider al mafiei italiene, el este rece și insensibil pentru temerile sale ce au devenit inexistente cu trecerea anilor îndelungați. Victoria Ricci a fost ascunsă de lume de tatăl ei abuziv...