Ce naiba sa întâmplat? Capul îmi bate cu putere și deschid ochii încet doar pentru a rămâne cuprins de întuneric. Îmi mișc mâna , dar nu pot. Încheieturile mele sunt legate în jos și încerc să-mi mișc picioarele, dar și gleznele sunt legate.Mike a fost împușcat. Sudoarea acră s-a lipit de fața mea.
La dracu.
Icnesc atunci când luminozitatea domina întreaga încăpere. Trei bărbați stau în fața mea și sunt îngrozită de prezența unuia.
Richard Mancinelli.
- "Bine. Ești trează", zâmbește unul dintre bărbați cu un accent intens. Un accent rusesc.
-„Dă-mi drumul", cer în timp ce trag de frânghii.
-" Ai crescut destul de mult de când te-am văzut ultima oară." spune Richard în timp ce se apropie de mine. Îmi apucă obrajii cu o mână și se apropie astfel încât nasurile noastre să se atingă.
- „Mi-ar plăcea un lucru dulce și tânăr ca tine". Îmi pulverizează scuipat pe față în timp ce vorbește și când îmi dă drumul, mă călușesc. Mă lovește peste față și durerea usturătoare mă silește să nu scot un sunet.
Cunosc acest joc. Am fost crescut de acest joc. Mă vor învinge în căutarea fie de țipete de durere, fie de informații. Dar sunt un profesionistă al naibii de a fi bătută, nu le dau satisfacția.
-„Ce plănuiește DiSilva?" întreabă al treilea bărbat, trecând pe lângă Richard. El trebuie să fie responsabil.
Nu răspund, mă uit doar la el. Tresar atunci când chicotește fără avertisment, îmi lovește falca cu pumnul sau dureros. Capul meu se mișcă din forță, dar nu scot niciun sunet.
- „Știu că ești târfă lui," fierbe bărbatul.
- „deci spune-mi ce planuiește". Mă uit doar la el. Mă plesnește și această lovitură îmi lasă în gură gustul de sânge. Pur și simplu scuip saliva însângerată pe pantofii lui.
-„Omoară-o dracului.", strigă Richard.
-„ Știi de ce ești aici?" întreabă Alexei în timp ce îmi ia o o șuvița de par și o adulmecă. Când nu răspund, mă lovește din nou. Richard, aparent nerăbdător, se aruncă spre gâtul meu. Mâna lui se înfășoară suficient de strâns încât vederea mea este pătată de negru. Când mă eliberează, iau o gură de aer.
- „I-ai stricat viața lui Chris", spune el.
- „dacă nu ai fi fost o târfă nenorocită, nu s-ar fi implicat niciodată în lumea asta. Ar fi plecat la facultate chiar acum, dar în schimb este un nenorocit ce te iubește pe tine."
-„Chris nu ar avea nimic de-a face cu asta", îmi bat joc în timp ce mă uit la cei trei bărbați.
-„ Cum crezi că te-am adus aici?" Richard chicotește. Mă uit înapoi la el. Singurul prieten pe care l-am avut vreodată, m-a livrat rușilor și pentru ce? Răzbunare măruntă de când eram adolescenți? Cred că eram de unică folosință pentru bărbații din viața mea.
- „Mai important," spune Alexei.
- „tu ești important pentru Luciano. O să vină să-și caute fetele destul de curând".
Fetele? La dracu.
- "Unde este ea?„ strig, trăgându-mă cu disperare de constrângeri, orice aparență de autoconservare a dispărut.
-"Ea?" întreabă Alexei cu un rânjet îngâmfat.
-„E un copil, psihopatul naibii!" exclam.
- "ea nu are nimic de-a face cu toate astea!"
CITEȘTI
Dansează pentru mine
RomanceDon Luciano DaSilva este cunoscut pentru nemilosirea sa. Ca lider al mafiei italiene, el este rece și insensibil pentru temerile sale ce au devenit inexistente cu trecerea anilor îndelungați. Victoria Ricci a fost ascunsă de lume de tatăl ei abuziv...