Capitol 26

1.2K 43 0
                                    


-"Ce vrei să faci azi?" întreabă Gio cu dezinvoltură în timp ce își ține ceașca de cafea aproape de nas.

-„Vreau să ies afară", răspund înainte de a lua o înghițitură din propria mea cafea.

-„Poate să o aduc și pe Elle afară. Ar putea să-i folosească puțin aer proaspăt".

-"E o idee grozavă! Am putea merge la înot", spune Gio, aşezând cana pe masă.

-"Unde e Luca?" am scapat eu. Am ținut întrebarea pe tot parcursul micului dejun, dar vreau să știu.

- „Afaceri", răspunde Gio ridicând din umeri. Mă uit la el frustrată, dar el doar își îndepărtează privirea.

- „O să mă pregătesc", îi spun în timp ce îmi dau scaunul înapoi.

Gio se grăbește să-și termine cafeaua și să meargă lângă mine. Nu îmi trece peste cap că el se plasează strategic între mine și soldații care umplu camera. Ne oprim mai întâi în camera lui Elle.

Uriașul unui bărbat, al cărui nume l-am aflat este Mike, îi schimbă scutecul cu fața înșurubată de dezgust. 

Îmi dau ochii peste cap la bărbatul melodramatic și îl împing în lateral.

Termin de schimbat pe Elle și mă uit prin sertare la hainele ei noi. Când Luca a spus să fac o listă pentru copil, m-am gândit că oricine mergea la cumpărături va alege și va alege ce să ia. M-am înșelat și acum copilul mic are o garderobă uriașă.

Probabil că nici nu va avea șansa să le poarte pe toate, copiii cresc atât de repede. O schimb într-un costum de baie mic, dintr-o bucată, cu o fundă roz aprins pe spate. Își trage piciorul în gură și își mestecă bucuroasă degetele .

-„Unde este crema de protecție solară pentru bebeluș?" l-am întrebat pe Mike. Trece pe lângă mine în tăcere și caută într-o cutie de lângă masa de înfășat.

El îmi înmâna crema de protecție solară blândă și o aplic pe pielea ei. O ridic pe șold și mă întorc pe hol unde așteaptă Gio. Se sprijină de peretele de lângă uşă cu un zâmbet. Se împinge și mergem în camera mea.

Îi predau Elle lui Gio și ea îi trage imediat buclele blonde. Fața lui Gio se răsucește de disconfort, dar el îi permite să continue.

  -„Lasă-mă o secundă", îi spun înainte de a mă grăbi în dulap. Am închis ușa și am trecut la selecția de costume de baie oferită de Luca. Mă hotărăsc pentru un bikini alb simplu și mă schimb înainte de a pune niște șlapi.

  -„Va ucide pe cineva", este primul lucru pe care îl spune Gio când ies din camera mea. Elle l-a eliberat din strânsoarea ei și a reluat să-și mestece pumnul.

  -"Ce vrei sa spui?" îl întreb cu sprâncenele încruntate.

-„Nimic," Gio clătină din cap și își întinde brațele pentru a-mi oferi copilul cu un rânjet plin de speranță. O iau din nou în brațe și îl las să conducă. Încep încetul cu încetul să mă acvatint cu compusul.

Există cinci etaje, una dintre ele fiind subterană, care sunt împărțite în partea de nord și respectiv de sud. Pardoseala este rezervată unor lucruri intense precum torturarea oamenilor. Primul oferă sala de mese, bucătărie și câteva zone de oaspeți. Etajul al doilea este locul unde sunt camerele mele și ale lui Elle. Acolo este și biblioteca. Al treilea deține aranjamentele de dormit pentru oamenii lui Luca. Etajul patru este doar diferite tipuri de săli de sport și săli de antrenament. Etajul cinci și ultimul găzduiește biroul lui Luca.

Gio mă conduce în grădina din spate și mergem în direcția opusă leagănului de copac. O piscină imensă este înconjurată de șezlonguri și umbrele. Pe fiecare scaun sunt prosoape bine pliate și o gogoașă plutește pe apă.

Dansează pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum