bölüm dört

268 42 17
                                    

Merhaba ben geldim!! Uyarı🤘🏻bu bölümde fazlaca uydurulmuş ritüeller bulunmaktadır örn; isim koyma töreni, taç takma töreni, prensin konuşması... hepssii tamamen benim uydurmam. Yani ne sacmaliyo bu yazar falan demeyin 🥲

Bölümlerimde herhangi bir vote veya yorum kısıtlaması yok zaten kitabı çok fazla okunması için değil kendimi daha iyi hissetmek için yazıyorum. Sadece yorumlarınızı okumak beni motive ediyor. Bu yüzden yorumlarınız benim için çok önemli.

Şimdilik iyi okumalar yorumlarınızı okumaktan keyif duyacağım💕

Şimdilik iyi okumalar yorumlarınızı okumaktan keyif duyacağım💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


[prens kim taehyung]

Ertesi sabah genç, oldukça hareketli bir sabaha uyandı. Dün gece özel hizmetlisi Hoseok tarafından yerleştiği odayı inceleme fırsatı bulamadan kendisini yatağa atmış, eskisine kıyasla bu yatağı bulutların üzerinde uçuyormuşçasına hissettirdiğinden gözlerini kapatır kapatmaz uyuyaklamıştı.

Keyifli bir gecenin ardından odasına giren Hoseok cıvıl cıvıl sesiyle prensini uyandırmış, hemen ardından banyoyu hazır etmişti. Bugün yapılacak fazlaca iş vardı, oldukça yorulacaktı fakat prensi için heyecanlıydı.

"Günaydın efendim, sizin için banyoyu hazırladım. Siz banyonuzu yaparken ben de buraları toplarım, yardıma ihtiyacınız olduğunda beni çağırabilirsiniz." demiş hemen ardından tek elini beline yerleştirerek "Övünmek gibi olmasın ama çok iyi kese yaparım." dediğinde genç kıkırdamış, onaylarcasına başını sallamıştı.

Hoseok'un kendisine banyo olarak işaret ettiği yere doğru ilerleyip içeri girerek üzerindeki geceliklerini çıkardı. Buhar dolu banyoda bedeni yavaş yavaş gevşiyor gibiydi. Gülümseyerek ayak parmaklarını küvetteki suya dokundurduğunda suyun sıcaklığını sevmişti.

Tamamen suya girip sırtını küvete yasladığında boynuna kadar suya batmıştı. Küvetin kenarındaki raflara dizilen çeşitli köpük ve şampuanları inceledi. İçlerinden birisine karar verince saçlarına döküp köpüklenmesini sağladığında banyoyu saran hoş kokuyla gülümsemeden edemedi.

Uzun ve keyifli bir duşun ardından artık buruşmaya başlayan parmaklarını gördüğünde küvetten kalktı ve bornozunu giyerek odaya girdi.

Girmesiyle odadaki kalabalıkla karşılaştığında şaşırmasına engel olamamıştı. Asker Jeongguk, Hoseok ve tanımadığı iki adam odasındaydı.

Direkt olarak askere dönen bakışları Hoseok'un "Efendim kıyafetleriniz giyinme odasında." demesiyle odağını bozmuş işaret edilen yöne dönmüştü. Başını onaylarcasına sallayıp banyonun hemen yanındaki kapıdan içeri girerek çeşit çeşit kıyafetlerden Hoseok'un kendisi için hazırladıklarını çabucak giydi.

Yeniden odaya girdiğinde direkt olarak askerin yanında sokulup "Bu hyunglar kim?" diye sordu sessizce. Asker bunun üzerine gülümseyip "Onlar terziler, bugünkü tören için size kostüm dikecekler." dediğinde gencin gözleri kocaman açılmıştı.

laylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin