one.

181 33 85
                                    

"it's all lies, darling."

--- ☆ • ♧ • ♠️ • ♧ • ☆ ---

Marinette, bu 'ruh eşi' saçmalığının basit bir tiktok trendi olduğunu düşünmüştü.


        Birkaç ay önce sosyal medyada gördüğü video hâlâ net bir şekilde hatırındaydı. 18-19 yaşlarındaki bir kız sevgilisini bıçaklamaya çalışıyor, ona ateş ediyor, genç adamı yaralamak için elinden geleni yapıyordu. Ancak elindeki aletlerin hiçbiri işe yaramıyor, genç adam tüm denemelerden yara almadan kurtuluyordu.


       Elbette, normal bir insanın yapacağı gibi, Marinette videonun sahte olduğunu düşünmüştü. Kızın elindeki aletlerin gerçek olduğunun bir garantisi yoktu. Bıçak sihirbazların kullandığı türden bir alet olabilirdi, silahı da muhtemelen kuru sıkıydı...


Evet, Marinette'in böylesine acemice hazırlanmış senaryolara inanmasının imkanı yoktu.


        İnsanlar acımasızdı. Kendi eşinin banka hesabını çalan insanlar, anne babasını öldürmek için kiralık katil tutan kişiler vardı. Böylesine dibe batmış bir dünyada, 'ruh eşi' gibi saf kavramlara yer yoktu-


Düşünceleri, karşısındaki sarışın gencin gülmeye başlaması ile bölündü.


       "Sanırım," dedi dudakları yukarıya kıvrılmış olan Adrien. "Görevinde pek başarılı değilsin. Tekrar denemek ister misin?"


       Marinette karşılık vermek istese de, ne söyleyeceğini bilemeyerek yumruğunu sıktı. Hızlı bir karar vermeli ve salonu terk etmeliydi. Birkaç dakika içerisinde başka bir konuk lavaboyu kullanmak için gelebilirdi. Ayrıca, Adrien'ın uzun süreli yokluğunun fark edilmemesinin imkanı yoktu.


       "O zaman, izninle!" diyerek neşterini bir kez daha kaldırdı ve Adrien'ın göğsüne saplamak için hamle yaptı. Ancak, keskin metal uç genç adamın takım elbisesini ve 1000 Euro' luk gömleğini delmekle yetindi.


       Damarlarında hissettiği öfke ile neşteri elinde döndürdü ve kendi parmağına hafifçe sürttü. Fazla baskı uygulamadan yaptığı bu temas, derisini kesmek ve kanın yere damlamasını sağlamak için yeterli olmuştu.


Evet, bunun başka bir açıklaması yoktu.


        Elindeki neşter sağlamdı ve genç kız hayal görmüyordu. Ya Adrien doğa üstü bir yaratıktı, ya da tiktok'ta gördüğü 'ruh eşi' saçmalığı basit bir uydurmacadan ibaret değildi.


       Bu sırada, koridorda duyduğu adım sesleri ile bakışlarını neşterden çekti ve arkasına döndü. Birileri lavaboyu kullanmaya karar vermişti, artık Adrien'ı sessizce ortadan kaldırması mümkün değildi. Hemen salona geri dönmeli ve sarışın genç korumalara haber verecek vakti bulamadan dışarı çıkmalıydı.


     Parmağından avucuna doğru sızan kanın yere damlamasını engellemek için elini elbisesine bastırdı. Sonrasında, gerginliğini azaltmasını umarak derin bir nefes aldı ve koridordan çıkmak üzere adım attı-

heartless |adrienette|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin