LÜTFEN VOTE ATIP YORUM YAZIN
MEDYA: LİLY CROFT
HATIRLATMA
Mike da" o zaman evlere dağılalım" dedi. Geriye kalanlarımızda onu onaylayıp eve gittik...
2 GÜN SONRA-PAZARTESİ SABAHI
VANNESSA WİZARD
" offf büyükanneğğ kot ceketim nerdeğğ bak geç kalıcam daha ilk gündenn" evde bir o yana bir bu yana gidip kot ceketimi arıyordum en son okula başvuru yaptığımız gün giymiştim. "kızım sen hazır mısın ?" dedi büyükannem yan odadan. "hazırı-"hazırım diyemedim çünkü hemen aynanın karşısına geçip lipgloss' umu sürüp bir rimel de sürüp "evet hazırığğm" diye bağırdım. Büyükannem odama gelip elinde ki kot ceketi bana uzattı "ohh büyükannelerin kraliçesi kot ceketimide bulurmuş" deyip büyükannemin yanağından öptüm. Büyükannem "hadi deli kız geç kalıcaksın "dedi. "Doğru söylüyon büyükanne , görüşürüz " deyip ona sarıldım ve salonda oturan dedemede sarılıp 'görüşürüz' dedikten sonra kapı eşiğinde ki çantalarımı da alıp evden çıktım. Bizimkiler köyün ortasında ki çeşmede toplanmış bir vaziyette sıcağın altın da kavruluyordu. Yanlarına gittiğim de beni ilk fark eden daniel oldu ve "vayy nihayet ekip tamamlandı" dedi. Daniele göz devirip Lily'in benim sarılmam için açtığı kollarına sarıldım. "Kız vannessa iki saattir nerdesin sen?" dedi biana her zaman ki gibi sorgulayıcı tavrı ile. Umarsamaz bir tavırla "kot ceketimi bulamadım" dedim ve lily'den ayrıldım. Bende onlar gibi sıcağın altın da kavrulmak için ortalarına geçtim. Büyükannemlere yardım için köyün muhtarının kızı onunla ilgilenecekti ama benim kadar ilgili olamazdı. Ama en azından yokluğumu birazcık olsun dindirirdi. Büyükannemi ve dedemi şimdiden çok özledim. Şaka daha ayrılalı 2 dk olmadı.
Mike elini omzuma koyup "sende bi haller var ama üzerine gelmicem" dedi. Ona tebesüüm ettim. Mike ta yanağımdan makas aldı. Ve Arkamızdan cırtlak sesiyle bağırıp insanın boğazlamak istediği muhtara önümüze döndüp dediklerini dinlemeye başladık. "Gençler öncelikle yeni okulunuz da iyi eğitimler. Bu köyde gördüğünüz eğitimin kat ve katını göreceksiniz. Şimdi aranızda 18-25 yaş arası olupta şuan aramızda olmayan arkadaşlarınız var mı?" dedi. Sessizlik. Ardından yine sessizlik. Bu da demek oluyor ki hiç eksik yoktu. Muhtarımız yine cırtlak sesiyle bağırmaya devam etti "o zaman gençler sizi götürmek için 4 tane at arabası geldi onları daha fazla bekletmeyelim" dedi ve 4 tane at arabasının yanında duran 2 tane gencin yanına gitti. Bizde ekiple beraber at arabalarının yanına gittik. Biana at arabalarını tek tek süzüp ki hepsi aynı niye tek tek süzdü bilmiyorum ama neyse söze atılıp "ayy kızlar at arabaları bile mükemmel yaa dimii?" dedi. Sahra biana'nın bu hallerinden bıktığı için göz devirdi. Lily ise omuz silkip at arabalarının yanında duran gençleri kesmeyi başladı bende "aynen" diye mırıldandım. Ve muhtar yanımıza gelip "kızlar siz 2 numaralı arabaya bineceksiniz" dedi. Sonra erkeklere bakıp "gençler sizde 3 numaralı at arabasına bineceksiniz ve çantalarınızı da -eliyle lily'in süzdüğü 2 genci gösterip- onlara vereceksiniz "dedi ve yüzümüze bile bakmadan bizim köyde ki diğer gençlerin yanına gitti.
lily " o zaman ben çantalarımı verip arabaya biniyorum siz de burada korkuluk gibi dikilmeyi kesin ve benim yaptığımı yapın" diyerek 2 gencin yanına gitti. Sonra peşinden hepimiz gittik. Çantalarımızı tek tek verip kızlarla 2 numaralı arabaya bindik. Erkeklerse hemen karşımızda ki 3 numaralı arabaya bindiler...
Lily " ya ama sizce de benim çantamı verdiğim çocuk çoook yakışıklı değil miydi?" dedi. Biana ona göz devirdi aynı benim gibi ve sonra Lily'in belini cimcikleyip "salak" diye mırıldandı. Bende kıkırdayıp "Afferin biana benim yerime de cimcikle" deyip lily'e döndüm ve ekledim "kızım sende daha ilk günden bir dur ya hem biz eğitim görmeye mi gidiyoruz yoksa erkek kesmeye mi?" dedim. Biana ise bu sefer beni cimcikleyip " kızım eğitimi falan boşver -lily'e dönüp- hem öbürku çocuk daha yakışıklı tamam mı?" dedi. Ben galiba bianayı yanlış anlamışım. Lilyse omuz silkip camdan dışarı bakmaya başladı. Bende biana da lily 'e uyup camdan dışarı seyretmeye başladık. Bir de derseniz ki sahra niye sizinle beraber konuşmuyor çünkü o şuan uyuklamakla meşgül küçük horlamaları ise cabası. Gökyüzünü seyretmeye devam edip sahrayı aklımdan çıkardım. Ve bulutları izlemeye başladım. Bulutlar sanki bana bir şey anlatmaya çalışıyorlardı. Bulutları cinayet çözmeye çalışırmış gibi bakarken bulutların altında dolaşan bir kuş gördüm. Kızlara sevinçle dönüp "kızlar şu bulutların altında ki kuşa bakın" dedim. Biana bulutların altına dikkatle bakarken lily 'se omuz silkip "alt tarafı kuş" deyip başını cama yaslayıp gözlerini yumdu. Lily'e göz devirip Bianaya döndüm hala aynı yere bakıyordu bana dönüp " ben göremedim vannessa" dedi. Hemen başımı cama çevirdim. Kuş hala aynı yerlerde uçuyordu ve sonra da dağın arkasına doğru uçmaya başladı. Kuş gözden kaybolana kadar onu izledim. Sonra da bianaya dönüp "nasıl göremedin" dedim. Omuz silkip camdan dışarıyı izlemeye başladı. Bende lily başımı cama yaslayıp gözlerimi yumdum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ ANKA
ФэнтезиYıllar önce doğan bir melez ... MELEZ ANKA... O tarih kitapların da adı geçen bir efsane olarak bilinirdi sadece. Korkulu bir efsane... Melez Anka'nın hayatı Ay Tanrıçasını öldürmesiyle tamamen değişmişti. Lakin Melez Anka'nın tahmin edemediği bir...