11 SARMENNO WIZARD

147 5 8
                                    

ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE ATIP YORUM YAZIN.


HATIRLATMA

Stella antreman salonunun tam ortasına çıkıp "Bay Boris eğer izniniz olursa bir kişiye düello teklifim var." dedi.

Bay Boris'in duyduğu şeyle çatılı olan kaşları düzelirken "Kime düello teklifin var?" diye sordu. 

Stellanın yüzündeki alaylı ifadeye bakılırsa sevmediği birine düello teklifi edecekti.

Stella "Vanessa Wizard'a" WTF?!?


İYİ OKUMALAR...

Ne! Delirmiş olmalı bu kız. Ben yapamam.

"Yapabilirsin!"

Anka zihnimden bağırdığında bir an için sıçradım. Ama nasıl yapacağım?

"Kendine güven, gücün hala senin elinde sadece gücünü hisset ve ellerine aktar."

Derin bir nefes alırken Lily "Yapabilirsin Vanessa" dedi. 

Sahra sırtıma pat pat diye vururken Lucas ve Daniel güven verircesine gülümsüyorlardı. Mike kulağıma fısıldayıp "Eğer istemiyorsan reddet" dedi.

 Kaşlarımı çatıp ona baktım "Asla!" dedim.

 Mike sırıtıp geri çekilirken Emma yanıma yaklaşıp "Göster o deliye gününü." dedi. Emma'nın dediğine gülerken Bay Boris'in gözleri beni bulup "Kabul ediyor musun?" diye sordu. 

Sırtımı dikleştirip Stella'ya baktım ve "Hem de memnuniyet ile." dedim. Stella arenanın içine girip beni beklemeye başlayınca bende arenaya doğru gidip arenanın yanındaki korkulukların arasından girdim. 

Bay Boris "Güçlerinizi söyleyin." dedi.

Stella ellerini kıtlatarak "Hava elementi ve Su elementi." dedi. Bende Stella'nın gözlerinin içine baka baka "Savaşçılık ve Ateş elementi." dedim.

Bay Boris "Güzel" diye mırıldandı. Sonra da "3,2,1 Başlayın." dedi. Stella ellerinde su topları oluştururken Bay Boris "Sakat bırakacak ve ölümcül darbeler yok." dedi.

Bende Deli şizofren gibi ellerimde toplar oluşturmaya başlarken aramızdaki tek fark onun topları sudandı benimkiler ise ateştendi. 

Onun attığı su toplarını engellemek amacıyla bende ona ateş topları atarken hava elementi ile benim ateş toplarımı geri bana gönderdi. 

Ardından Su elementi ve Hava elementi ile birlikte bir hortum yapıp beni hortumun içine kapatmaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü benim şeffaftan olan kalkanım ona engel oldu. 

"Kalkan yapabildiğini bilmiyordum."

"Eh, bizde de var bir şeyler." zihnimden dediğim ile anka hafiften kıkırdadı.

Stella bana sert bir rüzgar gönderirken ateş toplarımı ona ulaştıramıyordum.

 Bende elementimi ellerimden yılan gibi süzdürerek yere sardım. Ellerimden ip gibi akan ateşler Stella'ya doğru giderken Stella bana rüzgar göndermeyi bırakıp Su elementi ile ateşlerimi söndürmeye çalıştı

. Ama ben ondan önce davranıp ateşleri çekip ateş topu yaptım. Stella ne olduğuna anlam vermezken bana su topu fırlattı. Su topundan yana kaçarak kurtuldum ve ateş topumu Stella'ya fırlattım. 

Stella ateşlerimden kaçamadı ve ateş topum Stella'nın koluna geldi. Stella "Ahh!" diye inlerken ona doğru koşup yumruğumu yüzüne geçirdim. 

Stella'nın kafası hızla yana yavrulurken bir yumruk daha atacaktım ki Stella kolumu tutup buna engel oldu ve bu sefer o yumruğunu yüzüme geçirdi. 

MELEZ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin