6 BENEDICT İLE TANIŞMA

100 6 9
                                    

LÜTFEN VOTE ATIP YORUM YAZIN

İYİ OKUMALAR...

HATIRLATMA

"Asıl sen beni anlamıyorsun. şimdi beni dikkatle dinle. Vannessa büyüyü yaparken bir yanlışlık yapmadı. Büyüyü yaptığında ortaya çıkan kuşta sıradan bir kuş değildi. O kuş ankaydı, Ay tanrıçasını öldüren Melezin kuşu olan ankaydı. Yani buda demek oluyor ki Melez Anka aslında Vannessa Wizard."

"Daha çok erkendi, Melez'in kendin olduğunu öğrenmen çok erkendi." dedi anka kuşum.

Eğer ki bu hayatta iki seçeneğim olsaydı ilk seçeneğim 'olaylar' olurdu. İkinci seçeneğimse 'ya da olaylar' olurdu. Her ne yaparsam yapayım olaylar peşimi bırakmıyordu. Kendimin Melez olduğuma hala inananamıyo-

"Daha öğreneli en fazla 10 saniye oldu tabi ki de inananamayacaksın"  iç sesime gözlerimi devirip daha fazla odanın karşısında dikilmemek amacıyla hemen bahçeye çıktım. Şimdi gelelim sıradakine Anka kuş' tan bir açıklama beklemeye. 'Evet, seni dinliyorum anka' zihnimden dediklerim ile ankanın benimle konuşmasını bekliyordum ve konuştuda.

"Ormana doğru gel."

"Ormana nasıl geleyim okuldan dışarı izinsiz çıkamam."

"Beni takip et."

"Seni nasıl takip edeyim görüş açımda bile deği-" sözlerimi kesen şey anka kuşun gökyüzünde süzülerek uçmasıydı. Onu hayranlıkla izlerken

"Beni takip et" diye tekrarladı zihnimden.

Zihnimden "tamam" deyip onun gittiği tarafa doğru bende gitmeye başladım. Bir yandanda duyduklarımı sindirmeye çalışıyordum...

Uzun uğraşlar sonucu Anka kuşumun sayesinde hızlıca okuldan çıkıp ormanlık alana doğru gitmeye başlamıştım. Okuldan biraz uzaklaşınca durup soluklandım. Anka kuşum da omzuma gelip kondu. Zihnimden

"Evet bir açıklama bekliyorum." dedim. Anka kuşum bir kanadını huzursuzlanmış gibi kıpardatıncı daha fazla bekletmeden sesli bir şekilde,

"Hadiii" dedim i'yi uzatarak.

"Zaten öğrenmen gereken şeyleri öğrendin." Dedi. Sinirden bir kahkaha atıp

"Ya ne kadar da iyi bir açıklama yaptın, cidden diyeceklerim bu kadar mı?" Dedim.

"Hayatımda daha önce adını bile duymadığım birisi olduğumu öğreniyorum ve sen sadece bu açıklamayı mı yapıyorsun bana her şeyi detaylıca hemen anlatıyorsun."dedim.

Zihnimden konuşmaya başladı.

"Senin de duyduğun üzere sen ay tanrıçasını öldüren melezsin ve ben de senin en iyi arkadaşım Anka kuşum." kısa bir ara vererek devam etti.

"Birlikte ay tanrıçasını öldürdükten kısa bir süre sonra Kara lanetli kılıçla öldürüldün seni öldüren kişiler ise cadı konseyiydi. Sen ölünce kısmen bende öldüm. Sen yeniden dirilip hayata geldiğinde ise hafızanı Ay tanrıçası yüzünden hatırlamıyordun. İşin kötü kısmı ise sen yeniden doğduğunda 8-10 yaşlarındaydın. Bu yüzden sana hiç bir şey demedim ve senin büyüyüp güçlerini kontrol etmeye başladığın zaman sana her şeyi anlatacaktim. Ama sen ben söylemeden öğrendin." Anka kuşum konuşmasını bitirdiğinde bir sessizlik oldu. En merak ettiğim ilk soruyu ona sormaya karar verdim.

"Peki cadı konseyi dediğin kişiler neden beni öldürdüler."

Anka kuşum biraz sessiz kaldı ve sonra cevap verdi.

MELEZ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin