LÜTFEN VOTE ATIP YORUM YAZIN.
9. BÖLÜMDE KIZ KARAKTERLERİMİZİN TANITIMINI YAPMIŞTIM VE 10. BÖLÜMDE DE ERKEK KARAKTERLERİN TANITIMLARINI YAPACAĞIM.
İYİ İNCELEMELER...
ERKEK KARAKTERLER ↧
MİKE HAVE ↧
Ailesi ile beraber yaşıyor. Anne ve babasıyla...
Gücü: Savaşçılık ve hava elementidir. Elementini çok iyi kullanabiliyor.
1.90 boyunda olup 80 kilodadır.(Ufak bir not: kiloları tamamen sallıyorum.)
20 yaşındadır.
Büyücü arkadaşı kuştur.(Herhangi bir kuş türü.)
(Mike çok yakışıklı değil mi?? jksadfsskakj)
DANİEL BLOOM ↧
Annesi ve ablası ile beraber yaşıyor. Babaları onları küçükken terk etmiştir.
Gücü: Kurt-adam olup aynı zamanda su elementi sahibidir. Elementini pek kontrol edemiyor bu yüzden onu hikaye de daha çok kurt-adam olarak göreceksiniz.
Boyu 1.83 olup 75 kilodadır.
19 yaşındadır.
Büyücü arkadaşı bir köpektir.(Hikaye de büyük ihtimalle hiç bahsetmeyeceğim.)
LUCAS DEAN ↧
Ailesi ile beraber yaşıyor. Annesi ve babsıyla.
Gücü: Savaşçılık ve toprak elementi sahibidir. Daha çok elementini kullanır.
Boyu 1.85 olup kilosu da 75-80 civarıdır.
20 yaşındadır.
Büyücü arkadaşı bir köpektir.(Daniel gibi hikayede bahsedeceğimi düşünmüyorum.)
BENEDİCT JUNIOR ↧
Ailesinden bahsetmeyeceğim ama yine de yazayım sıradan bir anne ve babasıyla yaşıyor.
Gücü: Sadece element gücü var. Ateş element sahibidir. Sadece element sahibi ama yine de iyi dövüşür yani güçsüz falan değil.
Boyu 1.83 olup 75-80 kilolarındadır.
19 yaşındadır.
Büyücü arkadaşı hakkında bir şey söylemeyeceğim eğer ki bölümlerde söylemem gerekirse söylerim.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE BAHSETTİĞİM ERKEK KARAKTERLER BU KADARDI.
UMARIM ERKEK KARAKTERLERİDE KIZ KARAKTERLERİDE SEVERSİNİZ.
MERAK EDİP ERKEK KARAKTERLERİ BAKMAK İSTERSENİZ DİYE AŞAĞIYA KARAKTERLERİN GERÇEK İSİMLERİNİ BIRAKACAĞIM.
MİKE ↦ Karolis İNOKAİTİS
DANİEL ↦ Louis PATRİDGE
LUCAS ↦ Simon Men MEERVENNE
Benedict'i zaten tanırsınız Arda KURAL.
EMEKLERİMİN KARŞILIĞI İÇİN VOTE ATIP YORUM YAZIN.
KARAKTERLER HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİN LÜTFEN.
DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ ANKA
ФентезіYıllar önce doğan bir melez ... MELEZ ANKA... O tarih kitapların da adı geçen bir efsane olarak bilinirdi sadece. Korkulu bir efsane... Melez Anka'nın hayatı Ay Tanrıçasını öldürmesiyle tamamen değişmişti. Lakin Melez Anka'nın tahmin edemediği bir...