7 GİZLİ BOYUT-KRALLIK

89 7 13
                                    

Arkadaşlar medyada Lily CROFT var.


LÜTFEN VOTE ATIP YORUM YAZIN.


HATIRLATMA

Bay Boris' in gelen sesi ile arkama döndüm. "Gençler bugün sizi ikişerli olarak kapıştıracağım şimdi Leo ile Laura, Robert ile Alex, Vannessa ile jack..." Bay Borisin son dediği şey üzerine onu dinlemeyi bırakmış ve bahtsız kaderime yanıyordum. Sanki başka biri yokmuş gibi jackle kapışacaktım. Neden tüm şansızlıklar beni bulyorduki. Gözlerim etrafta on arerken arkamdan gelen ses ile ona döndüm.

İYİ OKUMALAR...

Jack karşımda ellerini önünde birleştirmiş ve alaylı bir şekilde sırıtıyordu. Şimdi şunun alnının ortasına anne terliğini 'şap' diye yapıştırıp onu tahtalı köye uğrulamak vardı. Henüz sırıtmasını yüzünden silmeden "Benimle eşleştiğin için çok sevinemedin galiba" dedi. Bende onun gibi sırıtarak "yoo, açıkçası umurumda bile değil" dedim.

"Külliyen yalan"

"hiçte bile"

"tabi efenim"

İç sesimle olan küçük tartışmaya sonlandırıp dikkatimi Jack'e verip "Başlıyor muyuz?" diye sordum. Bana göz kırptı ve "Eğer yenilmeye hazırsan başlayabiliriz" dedi. Bende ona, onun bana yaptığı gibi göz kırptım ve "Eğer büyük konuştuğun için göt olmaya hazırsan başlayabiliriz" 361827. kez sırıtıp eline ne ara aldığını bilmediğim yaya okunu yerleştirdi ve yayı iyice gerdi. Geriye 'tız...' sesi kalırken bakışlarımı hedef tahtasına çevirdim. 10 atmıştı. İyi attı tüh! İstifimi bozmadan bende onun gibi oku yaya yerleştirip yayı gerdim. Yayı germeyi bıraktım. Okum hedef tahtasının tam ortasına saplanmıştı. Yani 10'a. Şuan ikimizde eşittik. 2. atışları aynı anda attık. Jack 10, bende 9. Bir an önce düşük atmasını istiyordum. Yoksa yenilecektim. Ona bakmasam da sırrıttığını anlayabiliyordum. Ukala... 3. atışı yapmak için onu beklemedim ve oku yayıma yerleştirdiğim gibi hızlıca geri bıraktım. 10 atmıştım ama eğer Jack 10 atarsa o kazanacaktı. Ona döndüğümde yayını geriyordu ve germeyi bıraktı. Hıhh, 10 değil 9 atmıştı. Bu sefer sırıtan bendim. Yayımı bir kenara koyup ona baktığımda zaten bana bakıyordu. "Ne o? Kazanamamayı bünyene yediremedin mi?" dedim. "Hayır sadece şaşırdım." dedi. Onunla daha fazla muhatap olmak istemediğimden oradan uzaklaştım. Dersin  bitmesine 2dk. kalınca zaten  Bay boris bizi serbest bıraktı. Bende antrenman alanından kafetaryaya doğru ilerlemeye başladım.

 Kafetaryaya gelince her zamanki masamıza oturup bizim ekibi bekledim. Biana en önde podyumda yürüyor gibi geliyordu. Sahra ve lily kol kola girmiş ve bir şeyler konuşuyorlardı daha doğrusu lily konuşuyor ve sahra dinliyormuş gibi yapıyordu. Ardından Mike ve Lucas geldi herkes sandalyelere oturmuş ve sohbete başlamıştı. Daniel ve Emmanın gelmediğini görünce bizim ekibe "Ekip! Daniel ve Emma neredeler?" diye sordum. Sahra omuz silkip "bilmem" dedi. Biana Sahraya göz ucuyla bakıp "senin bildiğin tek şey yemek yemek ve uyumak zaten" dedi. Sahra Biana'ya yapmacık bir gülümseme gönderdi ve telefonuyla ilgilenmeye başladı o sırada Lucas "hakikaten nerede bunlar?" diye sordu. Lily dik oturup "ben biliyorum" dedi. Anında hepimizin bakışları ona dönerken Lily kahkaha atmaya başladı. Mike kaşlarını çatarak "neden gülüyorsun?" dedi. Lily gülmesini hafifletip "cezalılar" dedi ama hala bir yandan gülüyordu. Bu seferde ben Mike gibi kaşlarımı çattım ven  "neden cezalılar?" diye sordum. Lily 'in kahkası büyürken kaşlarım olabildiğince çatıldı. Sahra koluyla Lily'i dürtüp " söylesene bee" dedi. Biana da dik oturup "Ayy bak meraktan çatlıcam hadi anlat" dedi. Lilyle eliyle tama işareti yaptı ve saçlarını düzeltip "Şimdi bizim üçümüzünde ilk dersleri aynıydı. Bu iki salak derse geç kaldılar ve derse geldiklerinde sadece tek bir sıra boştu ve bu yüzden yan yana oturdular. Dersin ortasında bunlar başladı saçma sapan şeyler yapmaya daniel emma'nın saçını falan çekti. Emmada daniel'in koluna beleşe saat yapınca Bay Henry bunlara fark etti. Bay Henry elementler hakkında bir kaç şey anlatıyordu ve anlattığı şeyi bu iki salağa sordu. Bunlarda bilemedi neyse işte Bay henry pek bir şey demedi sessiz olun falan dedi. Aradan biraz zaman geçince bunlar yeniden tartışmaya başladı sonra Bay henry bu iki salağı tahtaya çıkarıp tek ayak üstünde durdurttu. Ve tüm teneffüs boyunca o şekilde duracaklar" dedi. Lily'in sözleri biter bitmez Biana ayağa kalktı ve "sizi bilemem ama onlar tek ayak üstündeyken fotolarını çekmezsem ölürüm" dedi ve kafetaryadan çıktı. Hemen peşine Lucasda gidince geride 4 kişi kalkmıştık sahra yavaş yavaş ayaklanırken "bende gidiyom gencolar, geliyor musunuz?" dedi. Lily, mike ve ben bakıştık ve aynı anda ayağa kalktık...

MELEZ ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin