İyi okumalar.
Bölüm Şarkısı : Kalben - Yara
♧
Çağrı'dan :
Seçimler veya kendiniz için yaptığınız tercihler.
Nasıl adlandırmak isterseniz.
Ben ise şimdi tercihlerimin bedelini ödüyordum.
Babamın odasında, babamdan duyacağım lafları bekliyordum.
Herhangi bir çekincem yoktu çünkü ben ona daha önce defalarca kez söylemiştim.
Kızmaya hakkı bile yoktu.
Sırtımı duvara yaslamış, damacanada bulunan sudan doldurarak içmeye başlamıştım.
Kapı açıldığında kendime çeki düzen vermiştim lâkin babamın arkasından giren Tozluyaka ekibi içtiğim suyun boğazımda kalmasına neden olmuştu.
"Oğlum odamı benden daha çok kullanıyorsun bu aralar. "
Bir cevap mı bekliyordu bilmiyordum ama bana sorulan sorular genelde havada asılı kalıyordu.
Mecbur kalmadığım sürece konuşmayı tercih etmiyordum.
Önceden çok konuşmuştum, kendimi kimseye duyuramamıştım şimdi beni duymak istiyorlardı, ben konuşmuyordum.
Tozluyaka ekibi yan yana dizilmişlerdi, arada bakışlarını kendi üzerimde hissetsem de içeriye girdiklerini gördüğüm andan beri gözümü onlar haricinde her yere değdirmiştim.
"Çağrı, köşede kalma. İlk senin meseleni halledeceğiz."
Babamın tekrardan bana seslenmesiyle onlara çok yakın olmayan ama babama yakın duran alana geçmiştim.
"Efe'yi ve ailesini zor ikna ettim Çağrı, polise seni şikayet etmesinler diye! Uzaklaştırma ile işin içinden çıktığın için şükretmelisin!"
Bulunduğum ortamda onlar varken hiç konuşasım gelmese de susmamam gerektiğinin bilincindeydim.
"Birincisi, ben sana daha önce söyledim. Hatta defalarca kez!
İkincisi, eğer oğlunu dinlemiş olsaydın şu an böyle olaylar ile uğraşmak zorunda kalmazdın!
Üçüncüsü ve sonuncusu, yaptığım hiçbir şeyden pişman değilim."Elimde bulunan karton bardağımdaki suyu içerek bardağı çöpe basket atmıştım.
Babam, masaya boş bir a4 kağıdıyla kalem koyarak bana bakıyordu.
"Sen akıllanmazsın oğlum."
Kafasını onaylamaz bir şekilde salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACI OLMAYAN AĞRI | texting
Chick-Lit@fistiksizbaklava : güzel güldün @fistiksizbaklava : bense düştüm @fistiksizbaklava : yara bere oldu, tüm gönlüm •ZeyÇağ hikayesidir.