bu kurguda jealous dean'e doyucaz 👌
Ertesi gün Dean babası hakkında bir rüya gördü. Ki bu yıllardır olmadığı için rüyayı sindirmesi ve üstesinden gelmesi epey zor olmuştu.
John Winchester, homofobik piçin tekiydi. Niye öyle olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu Dean'in. Lisedeyken arkadaşlarından birinin gay olduğunu öğrendiğinde nasıl bağırdığını hatırlıyordu sadece. Bir sürü saçma şey söylemiş, hakaret etmiş ve Dean'in onunla görüşmesini yasaklamıştı.
Anlamsızdı ve belkide babasına karşı gelmeli, ya da en azından 'neden?' diye sormalıydı ama yapmamıştı, hep olduğu gibi. Babası ne derse yalnızca onaylar, hayatını ona göre yaşardı.
O ilk seferden sonra da John ara ara gay insanlardan tiksintiyle bahsetmeye devam etmiş, bunun ne kadar yanlış olduğunu dile getirmişti. Sanki düşüncelerini oğlunun bilinçaltına da yerleştirmek ister gibi.
Dean ise hiçbir zaman öyle düşünmedi. Tanıdığı birçok eşcinselde olmuştu, John öldükten sonra tabii. Fakat Cas ona aşkını itiraf ettiğinde ilk aklına gelen, babasının hakaretleri olmuştu. Eğer orda olsa neler söyleyeceği.
Belli ki babası ölse bile hayaleti daima onunlaydı.O gün boyunca mutsuzdu Dean, sebepsizce. Basit bir rüyanın böyle canını sıkmasına izin vermek yanlıştı ama elinden bir şey gelmiyordu.
"Sen iyi misin?"
"İyiyim." Sesinin pekte iyi duyulmadığına emindi.
"Sana turta yapmamı ister misin?"
Dean'in dudakları hafifçe yana kıvrıldı. "Nasıl yapılacağını biliyor musun ki?"
"Televizyonda izledim, çokta zor görünmüyordu."
"O halde cevabım evet, isterim."
Sonuçta tüm gün boş boş oturup babası ve geçmiş hakkında düşünmenin faydası yoktu. Hem muhtemelen reddetse Cas kötü hissederdi.
Birlikte mutfağa gittiler ve Dean tezgaha oturdu, merakla meleği izledi. Aslında başlarda iyi gidiyordu ama hamur olması gerekenden daha yumuşak gibiydi, şekil vermede zorlanan Castiel ise un eklemek dışında her yolu denedi.
Sonuç, marketten alınan turtanın servis edilmesiydi.
"Eminim seninki daha güzel olurdu," diye belirtti Dean. "Sonra tekrar denersin."
"Sanırım mutfakta pek iyi olmadığımı kabullenmem gerek."
"Saçmalık. İlk denemede kimse yapamazdı."
Castiel gülümsedi, kendine güveni azda olsa gelmiş gibiydi.
"Film izleyelim mi?"
"Bu kez sen seç," dedi Cas. "Kovboy filmi olacağına eminim."
Ve öyle de oldu.
~~~
Ertesi gün Claire sığınağa uğramış ve bir çeşit avdan söz etmişti. Cas'le aralarında garip bir ilişki olsa da meleğin ona değer verdiği kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lumière du soleil //destiel ✔️
FanfictionCas öleceğini düşünerek duygularını Dean'e açmaya karar verir, fakat işler farklı ilerler. Fazlaca kıskanç Dean ve masum-aşık Cas anları içerir. lumière du soleil > ®2022®