''Yalgı bu mektubu seni bilgilendirmek için yazıyorum. Ben ölüyorum en fazla 2 ay yaşarım. Ölümcül dünya da nadir bulunan bir hastalığa yakalandım.
Durumum çok kötü. Ama ben bu sonu hak ettim Yalgı ben bu ölümü hakettim.
Neyse konumuz abin Poyraz Demir...
Poyraz da senin gibi hayata erken başladı. Yıllardır seni ve beni mahv etmek için bekliyor hele ki sen.
Bunca zamandır seni ondan onu da senden saklamayı başardım ama ölüyorum çok fazla yaşamayacağım için sana rahatlıkla ulaşacak. Kendini koru abin diye güvenme o sana ölesiye nefret ediyor ki zaten karşılaşsanız anlayacaksın.O ben onları senin yüzünden terk ettiğimi düşünüyor. Annesi benim yüzümden intihar etti şuan tekerlekli sandalyeyle dolaşıyor yürüyemiyor.Poyraz Kara sana zarar vermek için her şeyi yapacaktır. Kutu da ki dosya da tüm bilgileri var.
Her hangi bir düşmanınla birleşerek sana zarar vermeye çalışacak. Ama Poyraz seni tanımıyor seninle uğraşamıyacağını bilmiyor. Senin ne kadar zeki, sinsi,tehlikeli ve güçlü olduğunu bilmiyor. Kendine dikkat et Yalgı Herzemşah. Zehirin etkisi geçiyor her şeyi hatırlayacaksın muhtemelen.
Senden son kez özür dilerim Yalgı ben senin ve onca insanın hayatını mahv ettim...''Göz yaşlarım durmuyordu ben bugün bu darbeyle patlamıştım.
Duygu patlaması yaşıyordum yorulmuştum artık hep tetikte olmaktan hep plan yapmaktan.
Ben güçlü olduğum için gelen vuruyor giden vuruyordu. Herkesin benim hakkım da düşündüğü buydu. 'Yalgı güçlü biri böyle şeyleri takmaz ,Yalgı güçlü bir şey olmaz.'
Sırf ben güçlü olduğum için kimse ya kırılırsa ya üzülürse diye düşünmüyordu...
Kendime gelmem gerekiyordu. Yapmam gereken şeyler vardı ama benim yaşamaya bile halim kalmamıştı. Ben gerçekten mutlu olabilecek miydim? Benim için mutlu son varmıydı peki?
Hiç bir derdim yokmuş gibi bir de Poyraz Demirin bana olan nefreti ile uğraşıcaktım. Karşıma alıpta kendimi açıklayacak yaşadıklarımı anlatmayacak kadar yorgundum. Acılarımın bitmesini istiyordum şuan burada da ölmek istiyordum.''Kendine gel Yalgı hadi bunun da üstesinden gelelim. Bakalım testi nerede kırılacak?''
Yok olmuyordu şuan nefes almak bile beni yoruyordu.
Ben dolmuştum eğer içim de ki beni zehirleyen duygulardan kurtulmasam hiç bir şey yapamazdım.
Bir an da çığlık atarak ağlamaya başladım. Içimi boşaltırcasına ağlıyordum bağırıp çağırıyor avazım çıktığı kadar çığlık atıyordum.
En sonun da ağlamaya bile halim kalmamış bayılmıştım..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Uyandığım da odadaydım.
''Huh! Evet Yalgı ağladın içini boşalttın bitti. O güçsüz halini bir kenara at! Her zaman ki gibi küllerinden doğup herkese kim olduğunu gösterme zamanı.''
Mektupların hepsini toplayarak kutuya koydum. Kutuyu da alarak odadan çıktım 1 saattir buradaydım.
''Görelim bakalım Poyraz Demir kimmiş?''
Yukarıya çıkamazdım yıkık bir haldeydim duş almam gerekiyordu. Yağız çoktan gelmiştir şimdiye. Alt katta ki odama geçerek güzel bir duş alıp üzerimi değiştirdim. Makyaj masama oturarak makyajımı yaptım.
''Hazırım başlayalım o zaman!''
*Kombini*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...