Harmadik fejezet - A segítség itt van?

33 2 0
                                    


Mayával egész éjjel beszélgettünk, közben pedig rendesen megismertük egymást. Kiderült, hogy az ízlésünk igencsak hasonló majdnem minden téren. Igazán megbízható embernek tűnik, de vigyáznom kell az ilyesmikkel, hisz a kilétemnek titokban kell maradnia. Bár az este történései elkezdték megszilárdítani valamennyire a bizalmat köztünk. Na de mindent a legelejétől.

Maya késő délután elindult fagyiért a közeli kisboltba amíg én kipakoltam. Nagyjából este nyolc fele jött meg a fagyival és tömérdek nasival ami estére kellett. Elkezdtük elpusztítani a sok édességet és közben beszélgettünk. Átbeszéltük a sulival kapcsolatos dolgokat, hogy mire kell figyelni, kik azok akiket jobb elkerülni meg ilyesmik. Már nagyjából két órája beszélgettünk amikor hirtelen fájdalom nyilallt a halántékomba. Odakaptam a kezemet. A fejem zúgott, nem hallottam a külvilágot. A bőröm szinte égetően felforrósodott , s éreztem, hogy a szemem sincsen rendben már megint. Ekkor elájultam. Az álmomban lepergett előttem az összes álmom amelyben a farkasok voltak, szinte egy filmet láttam magam előtt ahogy a képek sorban lejátszódtak. Kinyitottam a szememet és körülnéztem. Mellettem ült Maya. Észrevette, hogy felkeltem.

- Mióta tart ez? - kérdezi Maya, mire én köpni nyelni nem tudtam. Honnan tudja, hogy nem ez volt az első? Bár ájulásom még nem volt, és a testem sem forrósodott fel még ennyire sohasem.

- Micsoda? - kérdezek vissza hátha tud valamit.

- Ne játszd el, hogy nem tudod miről beszélek - mondta, bár a hangja úgy remegett mintha félne, de vajon mitől? Tőlem félne?

- Tényleg nem tudom miről beszélsz. Valószínüleg azért ájulhattam el mert cukorsokkot kaptam vagy ilyesmi. Amúgy meddig voltam kiütve? - 

- Csak két órát, de mi az, hogy nem tudod? Mit tudsz? -

- Mire gondolsz? - kérdeztem, de lehet ilyenkor nem kellene húznom az agyát.

- A szemed színe és a bőröd hőmérséklete mióta változik? -

- Körülbelül egy hete, de nem tudom pontosan. De miért, mi a bajom? - kicsit pánikolni kezdtem. Belül reménykedtem, hogy tud segíteni mert tudni akarom, hogy mi történik velem.

- És nincs valami más ami az utóbbi időben furcsa volt? - 

- Ami azt illeti vannak álmaim... - vallom be, de félek egy kicsit, hogy esetleg hülyének nézne vagy ilyesmi, bár úgy néz ki, hogy sejti mi lehet a bajom.

- Miféle álmok? Összefüggenek? Milyen pozíciót töltesz be bennük? - Hogy micsoda? Mostmár végképp összezavar, honnan tudja hogy összefüggenek, és mégis mit jelent az hogy milyen pozícióban vagyok?

- Farkasokkal álmodom és igen összefüggenek, de pontosan mit értesz pozíció alatt? - 

- Húúúúúúú - ennyit mondott, de ezt olyan izgatottsággal, hogy szinte ugrált - a pozíciót úgy értem, hogy a körülötted lévő farkasok hogyan helyezkednek el, ugyanis ebből derül ki, hogy te hol állsz a ranglétrán. - 

- Hát én egy magasabb sziklán ülök, előttem fekszik hét szürke farkas és mellettem egy fekete aminek ismerősek a szemei, de nem tudom honnan. Ó, és ha ez még nem lenne elég a nyakamat nyalogatja és olyan mintha mosolyogna, ugye mekkora hülyeség? - hadartam el kissé zavartan.

Ekkor tapsikolni és ugrálni kezdett miközben sikítozott. Őszinte leszek, nagyon para volt.

- Tehát akkor mi a bajom? - kérdeztem ezzel megszakítva furcsa tevékenységét. 

- Alfa vagy, vagyis csak leszel, a mi alfánk. - mondta még mindig ugrálva.

- Mi az hogy a mi alfánk? Leszek? És kiknek az alfája? És mivan? - jó bevallom, semmit sem értek abból amit mond, eddig azt hittem hogy engem fog furcsának nézni de most inkább úgy érzem hogy nem is én vagyok a furcsa.

- Van egy falkánk, ő a bátyám és egyben a jelenlegi alfánk is, de az elmondásod szerint te is az leszel. Csak még nem változtál át. Persze ez nem baj, mivel két nap és telihold lesz. Viszont be kell mutatnom a jövendőbeli falkádat. Holnap jó lesz? - mondta még mindig izgatottan. Hova kerültem te atya ég, itt valami nagyon nem okés. Mit takarhat vajon az átváltozás? biztosan csak valami rossz vicc lehet, de akkor is furcsa.

- Ácsi ácsi. Mi az, hogy átváltozni? -

- Tudod, alakváltó vagy. Farkassá fogsz változni bármennyire is furcsán hangzik. Nem is tudtál róla? - honnan az istenből tudnék ilyesmiről?

- Hát ez fantasztikus, nem elég hogy maffia örökös vagyok, farkassá fogok változni amit még mindig viccnek gondolok hiszen ilyenek nem léteznek csak a könyvekben és a filmekben. - szalad ki a számon, de abban a pillanatban meg is bánom hisz elárultam magamat amit nem kellett volna.

- Melyik maffiához van közöd? - kérdezi kicsit aggódva, de már nem nagyon van veszíteni valóm és hát mit tehetnék ha nem azt hogy megbízom benne.

- Blood Moon - válaszolom kicsit félve

- Az szívás. Meg kellene öljelek. Nem. Nem foglak megölni épp elég veszteséget éltem már át így is, elegem van. -

- Ti is maffiába tartoztok? - kérdezem meglepetten

- Igen sajnos. A Red Rose. A szüleimet megölték és a bátyámat megfenyegették, hogy megölnek engem is ha nem lesz tagja a szervezetnek mivel tartoztunk nekik. - mondta már-már könnyekkel küszködve.

- Nem a te hibád. De Benjamin és a bátyád pontosan milyen kapcsolatban állnak? Mármint a bátyád hol áll a ranglétrán? -

- Benjamin jobbkeze lett. - 

- Öltél már? - kérdem mert talán segíthetne levadászni Benjamint hiszen neki is elég nyomós oka van megölni azt a mocskot. 

- Állatot igen, de azt is csak farkas formában - nem baj, így is jó lesz ha összefogunk.

- Segítenél megölni Benjamint? - hát egy próbát megér.... 

Édes ellenségem - SZÜNETELWhere stories live. Discover now