3.9

6.1K 335 28
                                    

Eve gelmiş salona geçmiştim.
Tekli koltuğa oturarak tabletimle ilgilenmeye başladım.
Saat öğlen 1 di, lansman ise akşam 6 da başlayacaktı. Kereme mesaj atarak durumu bildirmiştim. Bu akşam davete beraber gidicektik..
Kiyafetimi henüz seçmemiştim. Tabletimin çalmasıyla kaşlarımı kaldırarak aramayı cevaplandırdım. Tabeltime çoğu zaman marka, firmalardan arama gelirdi.

-Alo Merhaba Yalgı Mariano ile mi görüşüyorum?

-Alo Merhaba evet buyrun.

-Yalgı hanım ben 'RENOL' markasının sahibi Kartal Boz.

-Buyrun Kartal bey.

-Size bir teklifim olucaktı. Sizi 'RENOL' markasının özel tasarımlarının baş mankenliğini teklif etsem? Kabul edermisiniz? 5 aylık bir süreliğine.

-Kartal bey bu teklifinizin bir sebebi ne?

-Yalgı hanım muhtemelen Poyraz bey ile aramız da ki rekabeti biliyorsunuzdur. Uzun süredir zaten özel tasarımlar için manken arıyorduk. Bu gece ki lansman da da markamızın özel bir tasarımını sizin üzeriniz de görmek isteriz.
Poyraz ile sizin de aranızın iyi olmadığını bildiğim için size bu teklifte bulundum.

-Hmm, anladım.

-Cevabınız ne? Bakın Yalgı hanım siz nasıl isterseniz öyle olucak. Bu akşam ki lansman da markanın ismini söylemenize veya tanıtmanıza bile gerek yok. Kiyafet zaten internete çıktı siz sadece giyiniceksiniz. Sözleşmeyi yarın hallederiz. Siz istediğiniz an sözleşmeyi fes ede bilirsiniz.

-Tamam Kartal bey kabul ediyorum. Bu her iki tarafın da işine gelmiş olur.

-Teşekkür ederim Yalgı hanım hayırlı olsun o zaman. Aynen öyle iki taraf da kendi istediğini almış olucak. Bizim markamız için çok büyük bir reklam ve prestij olucak. Sizin nasıl işinize yarayacak bilmiyorum ama işinize gelmese kabul etmezdiniz herhal de. Neyse o zaman ben elbise ve ayakkabınızı evinize yolluyorum.

-Tamamdır Kartal bey .

Diyerek kapatmıştım. Minicik bir hamleden zarar gelmezdi.
Adamın lansmanına rakip markanın özel tasarımıyla gidiyorsun ve bu minicik bir hamle mi oluyor? Sen harbiden cadısın ben başka bir şey demiyorum.
Aa! Poyraz bey benim şirketime ajan yerleştire biliyor kapılara gözetçi koyup hakkım da planlar yapıyor. Benim yaptığım mı cadılık?
Hem ben mesleğimi icra ediyorum.
'RENOL'  güzel bir marka ben defalarca özel tasarımlar aldım.
Italya da yaptım şimdi de Türkiye de biraz mesleğimi icra edeyim değil mi?
Poyraz bey de patlasın bakalım.
Hem çok iyi bir anlaşma istediğim an fes ede bilirim.
Uzun bir duş aldıktan sonra maskeler yapmaya başladım.
Ağda falan derken şimdiden saat 3 olmuştu.
Kiyafetimi giyinecek makyaj, saçımı halledicek ve evden çıkıcaktım. Yaklaşık 1 saat önce kiyafet ve ayakkabı gelmişti. Tam benim tarzımdı  çok güzeldi yani beğenmiştim.
Kartal beyle daha önceden tanışmıştık. Ben Milanodayken bir defile de kendisi ile tanışmış hatta sohbet etmiştik. Kafa dengi biriydi, işin de de oldukça başarılıydı.
Kiyafeti giyinmiş şuan saç ve makyajımı yaptırıyordum.

*Kombin*
-Elbise-

*Kombin*-Elbise-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin