/iki/

576 55 23
                                    

Hyunjinin kedi hali yukardaki gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjinin kedi hali yukardaki gibi

Normal kendi saclarida medyadaki gibi

■■■

Chan felixle konuştuktan sonra telefonu kapatmış ve yaklaşık yarım saattir koltukta karşısında oturmuş ellerini önünde birleştirmiş hala dolu gözleri ve kafasını yere eğmiş kedi çocuğa bakıyordu.
Saçları siyah ve aralarında da aynı siyahlıkta kulakları yer alıyordu.
Rahatsız oluyor olacak ki sürekli kuyruğunu hareket ettiriyor elleriyle oynuyordu.
Felix bir an önce gelmediydi yoksa chan karşısında oturan bu şeyin tatlılığına dayanamayıp onu ısırab ilirdi.

Çok geçmemiş hemen 5 dakika sonra kapı zilinin sesi yayılmıştı evin içine.
Tatlılık abidesi kedi çocuk ani sesle korkup yerinde hoplamış chan sorun olmadığını söyleyip kapıya ilerlemişti.

Yavaş adımlarla ilerlemiş kapıya varmıştı kapının deliğinden bakmadan kapıyı açmış karşısında felixi görünce büyük bir oh çekmişti.
Felix ona göz devirmiş koluyla chani ittirip içeriye girmişti.
Kedi çocuğun yanına adımlamış ve ona sarılmıştı gülümseyerek.
Felix gülümsüyor kedi çocuğun yanaklarını sıkıyordu.
Chan onlara bakmayı bırakıp hala daha açık olan kapıyı kapatıp yanlarına ilerledi.
Felix ve adını hala bilmediği kedi çocuğun karşısına oturdu.
Felix hala kediyi seviyordu.
Daha doğrusu yanaklarını parçalamaya çalışıyordu.

"Felix bana ne yapmam gerektiğini söyle ve git evden"

Diyerek ortamı bozdu chan.
Felix hemen önüne dönerek tekrar göz devirdi chana.
Chan kollarını önünde bağladı ve felixin konuşmasını bekler gibi tek kaşını kaldırdı.

Kedi çocuk chanin bu hâline güldü, komik gözüküyordu.
Chan ilk defa duyduğu bu kıkırtıyla birlikte kafasını kaldırdı ve kedi çocuğa baktı.
Kedi çocuk ona dönen bakışları hissetti ve kafasını eğip tekrar elleriyle oynamaya başladı.

Felix konuşmaya başladı.

"Chan biz senle mutfağa geçelim bir kaç şeye alerjisi var onları da konuşmamız gerek"

Demiş chanin kolundan tutup mutfağa ilerlemişti.
Chan kolunu tutan çocuğu takip etmiş mutfağa girmişlerdi.
İkiside sandalyeleri çekip oturmuştu.
Felix tekrar konuşmaya başladı.

"Şimdi chan ona çok iyi bakman gerek, onu ağlatma güvenini kırma. Kedi çocuklar çabuk bağlanır o yüzden onu kırmamaya çalış"

Hızlı hızlı konuşmuştu felix ama chan onu çok iyi anlamıştı.

"Ha birde! Çikolatayı çok seviyor ve dondurmaya alerjisi var bunu sakın unutma"

Chan felixi yine dikkatle dinlemiş kedi çocuğun adını sormuştu.

"Adı ne bu kedi çocuğun?"

"Hyunjin"

"Peki. başka bir şey var mi bilmem gereken"

is the cat kid? \hyunchan\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin