Chan hanfendinin giydikleri bunlar 🛐🛐🛐
Chanin ağzından;
Felix ile konuştuktan hemen sonra telefonumu kapatmış tekrar cebime katmıştım. Bu süre içerisinde üzerimi değiştirmiş rahat ve şık bir şeyler giymiştim.
Aşağı kata inmiş mutfaktan bir bardak su içip oturma odasına girmiştim. Hyunjin hala kanepede yatmış uyuyordu. Açık kalan televizyonu kapatmış sehpanın üstünden arabanın anahtarını ve evin anahtarını alarak sessiz bir şekilde çıkmıştım dışarıya. Arabama binerek felixin evine doğru sürdüm. Ilk önce felixe uğrayıp evin anahtarlarını verecek ardından yeopun evine gidecektim...
Felixin evine varmış anahtarı vermiş hatta felixten bir ton azar ve bir de terlik yemiştim. Ardından ise yeopun evine varmıştım. Şuan kapının önünde kapıyı açmalarını bekliyordum. Çok geçmeden kapıyı tanımadığım birisi açmış yüzündeki tatlı gülümsemeyle beni içeri davet etmişti. Bende aynı şekilde gülümseyerek karşılık vermiş ayakkabılarımı çıkartarak eve girmiştim. Ben içeri girdigim de yeop gelmiş kafama şaplak atmıştı. Benim ona karşılık vermeme izin vermeden bana sarılmış tiz bir çığlık bırakmıştı evin içine.
Arkamızdaki güler yüzlü çocuk bizi izliyor hala daha gülüyordu. Bir süre yeopla sarılmış ardından gülümseyerek ayrılmıştık birbirimizden. Mutlu bir şekilde tanımadığım çocuğun yanına gitmiş bizi tanıştırmıştı."Chan bu sevgilim eunwoo, sevgilim bu chan, sana anlattığım beş yaşında altına işeyen chan"
Kahkaha atarak cümlesini bitirmişti, ben şaşkınlıkla yeopa bakarken o hala daha gülüyordu. Gülerken kafasını arkaya atmış kafasını duvara vurmuştu.
Salak.
Sevgilisi eunwoo'da yeopa eşlik ederek kahkaha atmış hala daha kapının önünde durduğumuzu fark ederek bizi içeriye yönlendirmişti. Yeop hala duvara vurduğu kafasını eliyle ovarken ben ona söyleniyordum. Tanrım sevgilisine altıma işediğim anı nasıl anlatırdı!
"Ya aptal mısın sen, aramızda kalacağını söylemiştin, kimseye Söylemiycektin!"
Kızgınmış gibi görünemeye çalışarak yeopa söylenmiş ayağımla bacağına sert olmayacak bir tekme atmıştım. Ilk başta hiç bir şey yapmamış kıkırdamıştı sadece.
"Banane olum sıçmasaydın"
Gülerek söylemiş eunwoo odaya girince az önce tekme attığım bacağını tutmuş bağırarak bana kızmaya başlamıştı.
"Ya chan bacağımı kopardın o nasıl vurmak!!"
"Az önce kahkaha atıyodun acısını yeni mi hissettin pislik herif"
Tekme attığım yere bu sefer gerçekten sert bir tekme atmıştım. Bu attığım tekme gerçekten acıtmış yalandan değil gerçekten sızlanmaya başlamıştı. Sevgilisi eunwooya bakarak söylenmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
is the cat kid? \hyunchan\
FanfictionChan: Hey bu da ne? Felix: Ne ne? Chan: Koltuğum da oturan, kedi kulakları ve kuyruğu olan şey??